اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا در حال ادامه دادن به صعود هفته گذشته

قیمت طلا که در روز های پایانی هفته گذشته توانست یک روند صعودی را تجربه کند حال امروز نیز همراه با باز شدن بازار توانست تا به این روند ادامه دهد.

به گزارش سایت طلا، قیمت هر اونس طلای جهانی ۱۸۱۲ دلار در حال معامله است که نزدیک به ۳ دلار در روز رشد داشته است. علاوه بر طلا دیگر فلزات گرانبها از جمله نقره و پلاتین نیز روز خود را صعودی آغاز کرده اند.

کاهش ارزش شاخص دلار آمریکا و همچنین کاهش بازده خزانه داری ایالات متحده مهم ترین عامل رشد قیمت طلا به شمار می رود. علاوه بر این افرایش نگرانی های ناشی از رشد تورم نیز از صعود قیمت طلا حمایت می کند.

قیمت طلا در حال حاضر بر روی نمودار ها شکلی صعودی به خود گرفته است. اولین مقاومتی که طلا باید از ان عبور کند ۱۸۱۵ دلار می باشد که یک مقاومت بسیار قوی به شمار رفته و طلا برای عبور از ان به قدرت بسیاری نیاز دارد.

عبور از مقاومت ۱۸۱۵ دلاری طلا را با مقاومت ۱۸۱۷ دلاری رو به رو می کند که میانگین ۱۰۰ روزه قیمت طلا به شمار می رود. صعود بالاتر از این مقاومت می تواند دروازه را برای رسیدن قیمت طلا به عدد ۱۸۲۰ دلاری باز کند.

در شرایطی که طلا بتواند به شکل پایداری بالاتر از ۱۸۲۰ دلار قرار بگیرد مقاومت قوی ۱۸۳۵ دلاری در انتظار ان خواهد بود و هرگونه حرکت صعودی را به چالش می کشد.

از طرف دیگر اولین سطح حمایتی طلا در عدد ۱۸۰۶ دلار قرار دارد که هرگونه افت قیمت را محدود می کند. سطح حمایت بعدی طلا در عدد ۱۸۰۳ دلار قرار دارد که میانگین ۵۰ روزه قیمت طلا به شمار می رود.

در صورت سقوط شدید تر و افت به زیر سطح روانشناختی ۱۸۰۰ دلار، قیمت طلا در نقطه ۱۸۹۳ دلار حمایت می شود گه افت از ان می تواند قیمت طلا را به پایین ترین سطح چند هفته ای در عدد ۱۷۸۰ دلار برساند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد