اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شما از بین کویر و دریا و جنگل کدام را انتخاب می کنید؟

در این بازی ساده تصور کنید که به شما این حق انتخاب را می دهند که از بین کویر، دریا و جنگل یکی را برای سفر انتخاب شما کدام گزینه را انتخاب می کنید؟

به گزارش سایت طلا، این مسئله که شما برای پیدا کردن آرامش نیازمند این هستید که به کجا سفر کنید و آرامش خود را در کدام یک از این مکان ها پیدا میکنید در واقع نشان دهنده نیازهای روحی شما است.

انتخاب شما برای سفر در این تست روانشناسی کجاست؟

دریا

شما در درون خود ترس یا نگرانی دارید.شاید از اینکه آرزوهایتان تحقق پیدا نکنند می ترسید.هنوز در زندگی به تعادل نرسیده اید . گاهی به طور ناگهانی کنترل خود را از دست می دهید و کاملا در اختیار احساساتتان قرار میگیرید به اطرافیان خویش به سادگی اطمینان می کنید ولی زمانی که از اعتمادتان سوء استفاده شد نسبت به آنها سوءظن پیدا می کنید .

کویر

انسانی آرام که عاشق کار خود و خانواده خویش است.هر کاری را که آغاز کنید حتما آن را به سرانجام می رسانید.در هر جمعی که باشید روحیه شادی به آن می بخشید.به راحتی می توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید . از نظر منطق و اندیشه به اندازه کافی بالغ شده اید و می توانید در زندگی تان تعادل برقرار کنید.تمام مراحل سخت و بحرانی را به خوبی پشت سر می گذارید .

جنگل

شما انسانی رویایی و دارای افکاری پریشان هستید.تنهایی را دوست دارید . تصمیم قطعی گرفتن و وقت صرف کردن به یک هدف برایتان کار دشواری است.دوستانتان ثابت نیستند . روحیه شما قابل پیش بینی نیست یک لحظه شاد هستید و لحظه ای اندوهگین .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد