اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا با وجود فشار شدید نزولی هفته پیش را مثبت تمام کرد

قیمت طلا طی روز های ابتدایی هفته گذشته روند نزولی به خود گرفته بود در انتها توانست افزایش یابد و هفته گذشته را با صعود به سطوح بالاتر به پایان رساند.

به گزارش سایت طلا، سرمایه گذاران در حال حاضر منتظر انتشار داده های مربوط به هزینه مصرف کننده ایالات متحده هستند که تورم این کشور شامل هزینه های غذا و انرژی را نشان می دهد.

قیمت هر اونس طلای جهانی در روز جمعه توانست تا بالاتر از 1810 دلار رشد کند اما در ادامه به عدد 1808 دلار رسید و در همان عدد بسته شد که بالاتر از نقطه کلیدی 1805 دلاری به شمار می رود.

پیش بینی ها حاکی از آن است که تورم ایالات متحده از 7 درصد در ماه دسامبر به 7.2 درصد برسد. در صورتی که داده های منتشر شده رقمی بالاتر از این عدد را نشان دهند، قیمت طلا می تواند به شکل قابل ملاحظه ای افزایش یابد.

در صورتی که قیمت طلا بالاتر از میانگین 200 روزه خود در 1805 دلار باقی بماند و از آن به عنوان یک حمایت استفاده کند هدف صعودی بعدی 1820 دلار خواهد بود. عبور از این عدد نیز می تواند قیمت طلا را به 1830 دلار برساند.

از طرف دیگر در صورتی که سطح 1805 دلاری طلا به مقاومت تبدیل شود، اولین حمایت قیمت طلا سطح 1800 دلاری می باشد که از دست دادن آن می تواند روند حرکت طلا را بار دیگر نزولی کند. در صورتی که قیمت طلا به زیر 1800 دلار برود در نقطه 1780 دلار از پشتیبانی برخوردار خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد