اونس طلا2313.44
مظنه14,906,000
18 گرم3,441,000
ارزش سکه33,583,218
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم24,000,000
ربع15,200,000

سردرگمی معامله‌گران در بازار طلا

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان گفت: با توجه به نوسان قیمت روزانه طلا و سکه، معامله‌گران دچار سردرگمی شده‌اند که امیدواریم با تدابیر بانک مرکزی در راستای ثبات قیمت‌ها، در روزهای پایانی سال و اعیاد ماه رجب شاهد رونق دوباره بازار طلا و سکه باشیم.

به گزارش سایت طلا،هوشنگ شیشه‌بران با تحلیل بازار جهانی طلا، اظهار کرد: قیمت اونس جهانی در معاملات امروز پنجشنبه، ۱۴ بهمن‌ماه، به ۱۸۰۵ دلار رسید که نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشت.

وی گفت: امروز نرخ ارز در صرافی ملی علیرغم، روز گذشته با افزایش مواجه شد به‌طوری‌که نرخ دلار برای فروش به ۲۵ هزار و ۲۰۵ تومان رسید و همچنین قیمت یورو نیز ۲۸ هزار و ۶۸۷ تومان رقم خورد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان اضافه کرد: با توجه به اخبار مذاکرات وین معاملات در سطح بازار همچنان در فاز احتیاط خرید و فروش می‌شود، به‌طوری‌که امروز قیمت سکه طرح جدید با ۵۰ هزار تومان، افزایش به ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

نایب رییس اتاق اصناف اصفهان ادامه داد: قمیت سکه طرح قدیم نیز بدون تغییر ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد، همچنین قیمت نیم‌سکه بدون تغییر ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار و تومان و ربع‌ سکه بدون تغییر ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان دادوستد شد.

شیشه‌بران با بیان اینکه سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی نیز امروز ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار داد وستد شد، ادامه داد: بهای هر گرم طلای ۱۸ عیار اکنون یک میلیون و ۲۱۴ هزار تومان و قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز ۵ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان معامله شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نوسان قیمت روزانه طلا و سکه، معامله‌گران دچار سردرگمی شده‌اند که امیدواریم با تدابیر بانک مرکزی قیمت‌ها به ثبات برسد و آرامش به بازار بازگردد تا در روزهای پایانی سال و اعیاد ماه رجب شاهد رونق دوباره بازار طلا و سکه باشیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد