اونس طلا2300.21
مظنه14,846,000
18 گرم3,427,200
ارزش سکه33,448,038
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

آپدیت جدید و جذاب تلگرام منتشر شد

تلگرام دست به سوپرایز کاربران خود زده است و با انتشار آپدیت جدید خود، قابلیت های متنوع و جالبی را به خصوص برای حریم شخصی کاربران و کانال ها عرضه کرده است

تلگرام دست به سوپرایز کاربران خود زده است و با انتشار آپدیت جدید خود، قابلیت های متنوع و جالبی را به خصوص برای حریم شخصی کاربران و کانال ها عرضه کرده است.

ویژگی های آپدیت جدید تلگرام:

-استیکرهای ویدیویی: تا امروز، ساخت استیکرهای ویدئویی نیازمند مهارت فنی و دسترسی به نرم ‌افزارهای پیشرفته‌ای مثل «Adobe Illustrator» بود.

همان طور که می‌دانید تلگرام دارای دو نوع استیکر می‌باشد، استیکرهای ثابت و استیکرهای متحرک. ساخت استیکرهای ثابت، چون عکس هستند بسیار آسان هست، اما استیکرهای متحرک به لطف بهینه بودن از نظر فنی و داشتن فرمت وکتور، نیاز به داشتن مهارت و تجربه برای کار با نرم افزارهای تخصصی مثل «Adobe Illustrator» دارد. حالا با آپدیت جدید تلگرام، قابلیت تبدیل ویدئوهای معمولی به استیکر فراهم می‌شود، تا همه بتوانند به ‌راحتی استیکرهای متحرک خود را بسازند.

- واکنش‌های بهتر: تلگرام حالا به قابلیت واکنش‌های کوتاه مجهز شده است. البته برای استفاده از واکنش‌های طولانی، همچنان می‌توانید انگشت خود را روی واکنش‌ها نگه دارید.

- واکنش‌های جدید و ایموجی‌های تعاملی: در آپدیت جدید تلگرام، پنج واکنش جدید اضافه شده است و می‌توانید از آن‌ها به عنوان ایموجی‌های تعاملی استفاده کنید. اگر این ایموجی‌ها را در یک چت بفرستید و روی آن‌ها تپ کنید، می‌توانید افکت تمام صفحه آن‌ها را همزمان با مخاطب ببینید.

- دسترسی به چت‌های اخیر: آپدیت جدید تلگرام، به کاربران اجازه می‌دهد تا با نگه داشتن انگشت روی دکمه «Back» به یک چت خاص برگردند.

- افزایش کیفیت تماس‌ها

- اضافه قابلیت ارسال پیام بی‌صدا را به منوی اشتراک ‌گذاری

- در نسخه iOS نیز حالا با ضربه زدن روی گزینه‌های موجود در آیکن‌های منوی پایین صفحه شاهد انیمیشن‌های کوتاهی خواهید بود.

نظر شما درباره قابلیت های جدید و جذاب جدید اضافه شده به تلگرام چیست؟

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد