اونس طلا2332.39
مظنه14,896,000
18 گرم3,438,700
ارزش سکه33,560,688
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)41,400,000
نیم23,800,000
ربع14,800,000

پیمانه برنج رو در کمد لباست قرار بده!

به این دلیل یک فنجان برنج خام در کمد لباس خود قرار دهید.

کمد لباس

امروز، ما یک ترفند دیگر با برنج برای شما داریم که در مورد کمد لباس شما است! اکثر مردم یک کیسه برنج در آشپزخانه خود دارند که می توانند برای انجام این ترفند استفاده کنند.

رطوب هوا

اگر با ترفند قرار دادن گوشی خیس شده در کیسه برنج آشنا هستید، احتمالاً می دانید که این ترفند برای این کار می کند که برنج خشک، رطوبت را جذب می کند. این خاصیت مفید است و می توان بیشتر از آن استفاده کرد؛ بطور مثال گاهی اوقات کمد

لباس هم ممکن است رطوبت داشته باشد، چراکه شاید خانه کمی مرطوب باشد یا لباس های شسته شده را با وجود اینکه هنوز کاملاً خشک نشده اند، دوباره در کمد لباس خود قرار داده ایم؛ این رطوبت باعث می شود لباس ها کمی بوی کپک

بدهند و البته که نمی خواهیم رطوبت و کپک در کمد لباس ها وجود داشته باشد!

خوشبو کننده هوا

از آنجایی که برنج رطوبت اتاق را جذب می کند، به طور همزمان به عنوان خوشبو کننده هوا نیز می توانید استفاده کنید. چطور؟ با اضافه کردن چند قطره اسانس به برنج، کمد لباس خود را معطر کنید!

نیازی به خرید خوشبو کننده های هوا یا کیسه های معطر گران قیمت نیست. شما می توانید این روش را خودتان خیلی راحت استفاده کنید و به این ترتیب، عطر مناسب خود را که دوست دارید، استفاده کنید.

روش کار:

تنها چیزی که نیاز دارید: یک پیاله برنج (برنج سفید بهتر است)، مقداری اسانس، یک تکه پارچه و یک کش است. برنج را با 15 تا 20 قطره روغن در کاسه مخلوط کنید. یک تکه پارچه نخی (مانند یک تکه تی شرت قدیمی) بردارید و روی کاسه را با آن بپوشانید. سپس از یک کش برای بستن پارچه استفاده کنید. کاسه برنج را در جایی از کمد لباس خود قرار دهید که هیچ بچه یا حیوان خانگی نتواند به آن دسترسی داشته باشد. پس از چند ماه باید خوشبو کننده هوا را تعویض کنید. اگر از برنج قهوه ای به جای برنج سفید استفاده کردید، باید زودتر آن را جایگزین کنید، زیرا برنج قهوه ای سریعتر از برنج سفید خراب می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد