اونس طلا2360.14
مظنه14,681,000
18 گرم3,389,100
ارزش سکه33,076,293
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,000,000
نیم23,800,000
ربع15,100,000

عدم توان طلا برای ادامه دادن به روند صعودی خود

قیمت طلا که در روز دوشنبه و صبح دیروز به شکل قابل ملاحظه ای افزایش یافته بود نتوانست روند صعودی خود را حفظ کرده و بار دیگر سطوح کلیدی خود را از دست داد.

به گزارش سایت طلا، قیمت هر اونس طلای جهانی در لحظه نگارش این متن ۱۷۹۴ دلار می باشد که ۵ دلار افت روزانه را نشان می دهد. در حالی طلا در زیر نقطه کلیدی ۱۸۰۰ دلار معامله می شود که روز گذشته توانسته بود تا نزدیکی ۱۸۱۰ دلار رشد کند.

به گفته تحلیلگران بازار، قیمت طلا در حال حرکت به سمت حمایت ۱۷۹۵ دلاری می باشد که میانگین ۱۰۰ روزه قیمت طلا بوده و افت به زیر آن می تواند فضا برای کاهش بیشتر را فراهم کند.

درصورتی که طلا به زیر ۱۷۹۵ دلار افت کند به سمت حمایت ۱۷۸۰ دلاری حرکت خواهد کرد و حرکت پایدار در زیر ان باعث می شود تا حمایت ۱۷۷۶ دلاری فعال شود. در صورت هرگونه افت بیشتر قیمت طلا در نقطه ۱۷۵۰ دلار پشتیبانی خواهد شد.

از طرف دیگر قیمت طلا ابتدا در نقطه ۱۸۰۲ دلاری دارای مقاومت بوده که عبور از این مقاومت قیمت طلا را به سمت مقاومت بعدی در ۱۸۰۶ دلار می رساند. صعود بالاتر از این مقاومت می تواند بار دیگر روند صعودی را زنده کرده و قیمت طلا را به سمت مقاومت ۱۸۱۵ دلاری حرکت دهد.

حال فعالین بازار در انتظار داده های مربوط به مشاغل ایالات متحده هستند که در روز جمعه منتشر خواهد شد. در صورتی که این داده ها ضعیف تر از حد انتظار ظاهر شوند قیمت طلا می تواند بار دیگر صعود قابل توجهی را تجربه کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد