اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیام معاون اول قوه قضاییه به مناسبت دهه فجر

معاون اول قوه قضاییه به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش سایت طلا به نقل از قوه قضاییه، متن پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین مصدق به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«وقل جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا»
اسراء (۸۱)

ایام‌الله دهه مبارک فجر، یادآور رشادت، ازخودگذشتگی، همبستگی و ولایت پذیری و میثاق ملت ایران با امام راحل عظیم‏الشأن (ره) و مقتدای امت است که استقلال، آزادی، حاکمیت اسلام عزیز و استقرار نظام جمهوری اسلامی را برای این مرز و بوم به ارمغان آورد. ملت مسلمان و آزاده ایران در طول چهار دهه اخیر، با عبور از سختی‌ها و مشکلات متعدد در برابر ظلم و ستم مستکبران جهانی ایستاده است و در مسیر فتح قله‌های افتخار و عزت و پیشرفت قرار دارد. بی تردید این طریق نورانی و مقدس با پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم و با نگاه امیدوار به آینده استمرار خواهد داشت.

اکنون در آستانه چهل و سومین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی، اینجانب ایام‌الله دهه مبارک فجر را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، ملت شریف ایران و همه خدمتگزاران جمهوری اسلامی ایران به ویژه کارکنان شریف دستگاه قضایی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سعادت، بهروزی و پیشرفت را برای ایران اسلامی مسألت می‌نمایم.

محمد مصدق . معاون اول قوه قضائیه

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد