اونس طلا2302.52
مظنه14,766,000
18 گرم3,408,700
ارزش سکه33,267,798
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

رشد قیمت طلا پس از سقوط های اخیر + تحلیل تکنیکال

قیمت طلا که طی روز های اخیر کاهش قابل ملاحظه ای یافته بود امروز همراه با کاهش ارزش دلار توانست بار دیگر رشد کرده و بخشی از قیمت از دست رفته خود را جبران کند.

به گزارش سایت طلا، قیمت هر اونس طلای جهانی در لحظه نوشته شدن این خبر ۱۷۹۰ دلار می باشد که یک رشد جزئی روزانه را نشان می دهد؛ اما با این حال جهت حرکت طلا همچنان نزولی می باشد.

کاهش بازدهی ده ساله خزانه داری ایالات متحده و همچنین کاهش ارزش شاخص دلار مهم ترین عواملی هستند که باعث شده اند تا قیمت طلا امروز افزایش پیدا کند و به روند نزولی خود ادامه ندهد.

سرمایه گذاران، تحلیلگران و دیگر فعالین بازار هم اکنون در انتظار جلسه دو بانک مرکزی استرالیا و بانک مرکزی انگلستان هستند که انتظار می رود انها نیز مانند فدرال رزرو موضع تهاجمی به خود گرفته و سیاست های اقتصادی سختگیرانه تری اتخاذ کنند.

علاوه بر جلسات این دو بانک، طی روز های آینده این هفته قرار است داده های اقتصادی کلان ایالات متحده مانند داده های مربوط اشتغال و دستمزد نیز منتشر شود که در نتیجه ان قیمت طلا می تواند تغییر کند.

تحلیل تکنیکال طلا به ما نشان می دهد که قیمت طلا با مقاومت شدیدی در محدوده ۱۷۹۱ دلار مواجه بوده عبور از ان مقاومت ۱۷۹۶ دلاری را فعال خواهد کرد. نقطه ۱۸۰۰ دلار مقاومت بعدی طلا به شمار می رود که روند صعودی را به چالش می کشد.

از طرف دیگر حمایت ۱۷۸۶ دلاری اولین سطح حمایتی که قیمت طلا بوده که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که افت از ان می تواند قیمت طلا را تا محدوده ۱۷۸۲ دلار کاهش دهد. افت از این محدوده نیز باعث حرکت قیمت طلا به سمت حمایت بعدی در ۱۷۷۹ دلار خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد