اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

حضور پرقدرت انواع رسته های صنفی در سیزدهمین نمایشگاه تهران

عضو کمیسیون رسیدگی به شکایات و حل اختلاف اتحادیه طلا و جواهر مشهد گفت:تقویم نمایشگاه های کشور بهتر است با فاصله زمانی برگزار شود.

سید رضا اخلاقی شریعت در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا سیزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران را خوب و با مشارکت قوی توصیف کرد و گفت :البته اگر زمان برگزاری بین نمایشگاهها با فاصه طولانی تری بود به مراتب بازدهی بیشتری داشت.

وی گفت همانطور که مستحضر هستید فاصله زمان برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر مشهد تا سیزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران حدود یک ماه بود که اگر بین برگزاری این دو رویداد با فاصله بیشتری بود به مراتب نتیجه مطلوبتری داشت.

عضو کمسیون رسیدگی به شکایات و حل اختلافات اتحادیه طلا و جواهر مشهد از مسئولان برگزاری نمایشگاه تشکر و قدردانی کرد و گفت خوشبختانه از تمام رسته ها در این نمایشگاه حضور یافته بودند.

نماینده اتحادیه طلا و جواهر مشهد در سیزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران ابراز امیدواری کرد خروجی این نمایشگاه در حوزه اقتصاد برای بازدید کنندگان و مشارکت کنندگان خوب و قابل توجه باشد.

وی گفت:انتخابات اتحادیه طلا ،جواهر و نقره مشهد هیات نظارت و کمیته تطبیق است که زیر نظر وزارت صمت و اتاق اصناف استان خراسان رضوی می باشد که هر زمانی انتخابات برگزار گردد دو تا سه هفته قبل در روزنامه قدس متعلق به روزنامه جمهوری اسلامی و مشهد مقدس است چاپ می گردد و 20 روز بعد انتخابات برگزار خواهد شد.

وی گفت:در هر شرایطی تابع قانون جمهوری اسلامی هستیم و با تمام توان آماده برگزاری انتخابات هستیم.

سید رضا اخلاقی در پایان انتظار داشت اتحاد و همدلی بین اتحادیه ها برقرار گردد تا مسائل و مشکلات این صنعت بزرگ هر چه سریع تر برطرف گردد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد