اونس طلا2382.89
مظنه14,546,000
18 گرم3,357,900
ارزش سکه32,772,138
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع14,900,000

طلا در حال حرکت در مسیر نزولی، تحلیل فنی قیمت طلا

قیمت طلا در هفته گذشته کاهش قابل توجهی را شاهد بوده است و در این هفته نیز همچنان در حال ادامه دادن به حرکت در مسیر نزولی می باشد.

به گزارش سایت طلا، جلسه روز چهارشنبه هفته گذشته فدرال رزرو باعث شد تا قیمت طلا از بالاترین سطح دو ماه اخیر خود افت کرده و بیش از ۷۰ دلار کاهش را از خود نشان دهد.

از صبح امروز همراه با باز شدن بازار های جهانی اونس طلا همچنان در حال ادامه دادن به روند کاهشی خود بوده و هم اکنون در لحظه نگارش این متن با قیمت ۱۷۸۷ دلار درحال معامله است که ۵ دلار افت روزانه را نشان می دهد.

قیمت طلا در نزدیکی پایین ترین سطح ۶ هفته ای خود قرار گرفته است چرا که ارزش شاخص دلار آمریکا و همچنین بازده ده ساله خزانه داری ایالات متحده همچنان در حال افزایش می باشد. به گفته تحلیلگران طلا در حال حرکت به سمت حمایت ۱۷۷۵ دلاری خود است.

علاوه بر فدرال رزرو، دو بانک مرکزی استرلیا و انگلستان نیز در حال سخت گیری بیشتری در سیاست های پولی و مالی خود هستند که باعث می شود تا قیمت طلا توان صعودی چندانی نداشته باشد.

از منظر فنی در صورتی که قیمت طلا به زیر ۱۷۸۰ دلار افت کند به سمت حمایت بعدی خود در محدوده ۱۷۷۵ دلار افت خواهد کرد و در صورت سقوط از این محدوده حمایتی، قیمت طلا در ۱۷۵۰ دلار پشتیبانی خواهد شد.

از طرف دیگر طلا برای اینکه بتواند روند صعودی خود را بازپس بگیرد لازم است ابتدا از مقاومت ۱۷۹۵ دلار و سپس از مقاومت های ۱۸۰۱ و ۱۸۰۶ دلاری عبور کند. قرار گرفتن بالاتر از ۱۸۰۶ دلار می تواند بار دیگر روند صعودی را زنده کرده و قیمت طلا را به سمت مقاومت بعدی در ۱۸۱۱ دلار سوق دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد