اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

استارت هر صنعتی از نمایشگاه شروع می شود

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت :هر نمایشگاهی نقاط ضعفی دارد اما نباید ما را از هدف اصلی نمایشگاه دور کند.

ایوب اکبری پور در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت: در موضوع نمایشگاه نفس و نتیجه کار بسیار مهم است و ما باید اپیدمی و شرایط اقتصادی را در نظر بگیریم. این معضلی است که در تمام دنیا وجود دارد اما باید به دنبال حل مشکلات زیر ساختی باشیم.

وی گفت:استارت هر صنعتی از نمایشگاه شروع می شود زیرا نقاط ضعف آن صنعت با برگزاری این رویداد مشخص خواهد شد و مطالبات همکاران و مصرف کنندگان معلوم می شود و با همین رویکرد میتوان نیازهای آن را برطرف کنیم و به تقویت شدن این صنعت کمک شایانی خواهد کرد.

عضو هیات مدیره اتحادیه طلاو جواهر تهران خاطر نشان کرد:هر نمایشگاهی نقاط ضعفی دارد اما نباید نقاط ضعف ما را از هدف اصلی نمایشگاه دور کند و باعث شود از حل کارهای زیرساختی باز بمانیم.

اکبری پور گفت :اقتصاد ما در ایران تقریبا نیمه دولتی است و نقش دولت در جهت بهتر اجرا شدن این صنعت و طبیعتا برگزاری نمایشگاه بسیار مهم و تاثیر گذار خواهد بود.

وی در پایان گفت: ما بایستی گوش شنوا برای مطالبات اعضای این صنف داشته باشیم و وظیفه ما این است که محافظ منافع اعضای این صنعت بزرگ باشیم و آنها نیز وظیفه دارند منافع مصرف کننده را در نظر بگیرند تا تولیدات و دستاوردهای این صنعت بتواند به روز و خوش نام شود و بایستی مصرف کنندگان به این صنعت اعتماد کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد