اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

4 هتل منحصر به فرد استانبول که می خواهید در آنها اقامت کنید

استانبول معروف ترین شهر ترکیه و یکی از مقاصد اصلی گردشگری در جهان به شمار می رود که بناهای تاریخی زیبا، طبیعت جذاب و همچنین هتل های زیبا و راحتی را درون خود جای داده است.

به گزارش سایت طلا، اگر قصد مسافرت به شهر استانبول را دارید یکی از مهم ترین چیز هایی که لازم است پیش از سفر به آن توجه کنید محل اقامتتان است. ما در ادامه قصد داریم 4 مورد از هتل های منحصر به فرد شهر استانبول را به شما معرفی کنیم.

1. هتل شعر (Poem Hotel): هر کدام از 20 اتاق این هتل به نام یک هنرمند که ارتباط ویژه ای با شهر استانبول دارند نام گذاری شده است. طراحی این هتل به سبک عثمانی بوده و فضای دلنشینی را در اختیار مسافران می گذارد.

2. هتل سلین (Celine Hotel): این هتل در اطراف میدان سلطان احمد قرار دارد و فضایی کاملا باستانی دارد. اتاق های این هتل با کف مرمر، تخت‌ خواب‌های چوبی حکاکی‌ شده و گچ‌ کاری‌ های عثمانی روی سقف تزئین شده‌ اند.

3. هتل کاخ مگنورا (The Magnaura Palace Hotel): بسیاری از بالکن های این هتل به مناره های مسجد سلطان احمد که یکی از باشکوه ترین مساجد استانبول است چشم انداز دارند. این هتل اتاق هایی لوکس را در اختیار مسافران قرار می دهد تا از اقامت خود در آنجا راضی باشند.

4. هتل آجوا سلطان احمد (Ajwa Hotel Sultanahmet): این هتل بر خلاف بسیاری از هتل هایی که در سلطان احمد قرار دارند، بسیار مدرن بوده و شامل مبلمان مروارید، فرش ابریشم تبریز و سقف های نقاشی شده با دست است که جذابیت آن را بسیار بالا می برد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد