اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آینده خوبی با دولت جدید در انتظار صنعت طلاست

رییس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات گفت:از لحاظ کاری صنف طلا و جواهر سرمایه یک کشور می باشد.

کیومرث امیریان در مصاحبه اختصاصی به خبرنگار این رسانه گفت: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر تهران نسبت به سالهای گذشته بسیار پررونق و خوب برگزار شده و از لحاظ صنفی می توان ادعا کرد که در این صنعت حرفی برای گفتن داریم.

وی ادامه داد: در خصوص حمایت از این صنعت باید مسئولین به نمایشگاه دعوت شوند تا با این صنعت از نزدیک آشنا شوند و تاثیر گذاری مهم آن را در اقتصاد کشور بدانند.

رییس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات معتقد است : از لحاظ کاری صنف طلا و جواهر سرمایه کشور می باشد و از لحاظ شغلی در هر واحد صنفی حداقل 5 نفر فعالیت دارند که این خود نوعی اشتغال زایی در کشور می باشد و باید از این صنعت حمایت لازم شود.

وی ابراز امیدواری کرد آینده خوبی با دولت جدید در انتظار صنعت طلا است.

امیریان در خصوص کمرنگ شدن حضور شرکتهای خارجی گفت: اتحادیه ها از سازمان توسعه و تجارت درخواست کرده اند که در نمایشگاهها باید موجی از رقابتی وجود داشته باشد. مثلا در کشورهای مختلف هنگام برگزاری نمایشگاه از 160 کشور در آن شرکت می کنند اما متاسفانه در ایران حتی از لحاظ تولید نتوانسته ایم هیچ جذبی داشته باشیم و نمایشگاه بین المللی باید در این زمینه پیگیری لازم را داشته باشد تا شاهد حضور پررنگ کشورهای دیگر باشیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار سایت طلا در خصوص ایجاد اشتغال و ارز آوری گفت:با توجه به این که صنف طلا و جواهر در تمام دنیا سرمایه یک کشور است با یک پتانسیل خوب و از لحاظ اشتغال زایی و تولیدی که در این صنف انجام می شود در هر زمینه چه طلا ، جواهر، سنگ های قیمتی و غیره حرف بسیاری برای گفتن دارد که امید است با حمایتهای دولت جدید این صنعت بتواند قابلیتهای خود را نشان دهد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات در پایان گفت:توصیه من برای برگزاری نمایشگاه در سالهای آینده این است که با توجه به این که نمایشگاه در هر کشوری آبروی آن محسوب می شود حتما با رقابتی شدن این صنعت و ورود کشورهای دیگر به این نمایشگاه و همچنین مشارکت بیشتر تولید کنندگان و سازندگان ،نمایشگاهی کمتر از ترکیه و امارات نخواهیم داشت و به نتیجه بهتری خواهیم رسید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد