اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

اگر شما نیز یک مادر خسته از فرزندان و کارهای خود هستید این خبر برای شماست

بسیاری از مادرها مجبور هستند که در طول شبانه روز دائما به کارهای خانه برسند و پاسخگوی نیاز های فرزندان و همسر خود باشند این مادرها بیش از همه خسته می شوند.

به گزارش سایت طلا، بسیاری از مادرانی که مشغولیت زیادی در خانه دارند فرصت نمی کنند که زمانی را برای استراحت به خود اختصاص دهند. این مادران بیش از همه خسته و فرسوده می شوند.

این دسته از مادران معمولا خیلی مورد توجه قرار نمی گیرند مگر زمانی که خودشان نیز به حال خودشان کاری می کنند و به دیگران نشان می دهند که باید به آن ها نیز کمک شود و آن ها نیز نیازمند زمانی برای استراحت هستند.

اگر شما نیز جزو این مادران هستید با انجام این کارها به خودتان احترام بگذارید:

برای مدتی بیخیال تمیزی و مرتب بودن خانه باشید . اجازه دهید دیگران عنوان کدبانو بودن را به خود اختصاص دهند ! سلامت روح و روان خودتان و فرزندتان مهم تر از تمیزی خانه است .

مادر نمونه

سعی نکنید بهترین مادر باشید ، بلکه یک مادر کافی باشید ... مثلا اگر لباس کودک شما یک ذره کثیف شده ، تقصیر شما نیست.

اگر روزی حوصله غذا درست کردن ندارید ، به کودک بگویید یک لقمه نان و پنیر بخورد ...

خودتان را فراموش نکنید. اگر وسیله ای را دوست دارید حتما برای خود بخرید ! نگید کودکم مهم‌ تر است. اگر پنج بار برای او خرید می کنید یکبار هم برای خودتان بخرید.

شب ها از خودتون تشکر کنید .. به خودت بگو من از خودم راضی ام ، من تلاش خودم را کردم و به خودم افتخار میکنم ... مادر کامل بودن سخته ولی من امروز از پسش براومدم .

شما خیلی زمان دارید برای خانه داری و تمیز بودن , اما فقط چند سال مادر یه بچه ٤-٣-٢ ساله هستید. پس از کودکی کودکت لذت ببرید و حساسیت ها یتان را کمتر کنید .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد