اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پستچی قهرمان که جان صاحبخانه را نجات داد

پستچی انسان دوستی که پس از گذشت 4 روز خبری از دوستش نداشت با خبر کردن پلیس ها جان او را نجات داد.

به گزارش سایت طلا، پلیس و رسانه‌های آمریکا، یک پستچی را که در نجات جان یک سالمند نقش اصلی داشته است، با عنوان "قهرمان" ستوده‌اند.

کایلا بریج، پستچی شهر نیو مارکت در ایالت نیوهمشر در شمال شرقی آمریکا پس از اینکه متوجه شد نامه‌ و بسته‌های پستی را که به یکی از خانه‌ها ‌رسانده، ۴ روز است که روی هم تلنبار شده است، نگران سلامتی صاحبخانه سالمند شد.

پلیس نیومارکت او را قهرمان خوانده و اعلام کرده است که خانم بریج ۲۷ ژانویه از آنها درخواست کرده تا با توجه به علائم نگران‌کننده، از جمله تلنبار شدن ۴ روزه نامه‌ها و موجود بودن خودرو صاحبخانه داخل ملک، خانه‌ را برای تشخیص وضعیت سلامتی ساکن آن بازرسی کنند.

پس از مراجعه دو مامور پلیس، یکی از آنها صدای ناله درخواست کمک را از داخل خانه می شنود و با ورود به خانه، آنها زن سالمند را که در اتاق خوابش زیر چند اسباب و اثاثیه گیر افتاده بود نجات می‌دهند.

او که دچار سرمازدگی و کم‌آبی بدن شده بود، به بیمارستان منتقل شده است. پلیس می‌گوید که او احتمالا برای حمایت، دستش را به تخت گرفته اما چند قاب و وسیله دکوری متصل به تخت روی او سقوط کرده‌اند و او تقریبا ۳ روز یا بیشتر در این وضعیت گرفتار شده بود.


خانواده این زن اعلام کرده‌اند که وضعیتش حالا پایدار و در حال بهبود است.

در بیانیه پلیس نیومارکت آمده است که "شناخت کایلا از مردم در مسیر نامه‌رسانی و همچنین توجه او زندگی این سالمند را نجات داده است."

کایلا بریج در مورد این واقعه دیروز به سی‌ان‌ان گفت: "مدتی بود که او را ندیده بودم و متوجه شدم نامه‌هایش برداشته نمی‌شود، بنابراین کمی نگران شدم و با اینکه نخستین بارم بود اما احساس کردم که باید برای بازرسی با پلیس تماس بگیرم." بریج گفت گاهی با این زن که در دهه ۸۰ عمر خود است، گپ می‌زده.

این نخستین بار نیست که توجه پستچی‌ها، جان ساکنان مقصد نامه‌ها و بسته‌های پستی را نجات می‌دهد. دقیقا یک سال پیش، ۲۹ ژانویه ۲۰۲۱ هم یک کارمند شرکت یوپی‌اس که مرسوله‌های پستی را جابجا می‌کند، به همین ترتیب جان یک زن ۸۹ ساله را نجات داده بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد