اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مهمترین اصل نمایشگاه صادرات است

مهدی بهرمانی گفت: مهمترین اصل نمایشگاه صادرات است اما باید از مسئولین درخواست کنیم تا قوانین مربوط به آن اصلاح شود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت:برگزاری نمایشگاه هیچ نفعی برای رسته های مختلف این صنعت ندارد.

وی گفت :نمایشگاه همانند ویترین فروشگاه است ومحل مناسبی است که بتوانیم با یکدیگر در تعامل باشیم یعنی صنعت گر با ماشین آلات و فروشنده با تولیدات کارخانه آشنا می شود و بنکداران نیز می توانند اجناس خود را تهیه کنند یا سفارش دهند.

بهرمانی معتقد است مهمترین اصل نمایشگاه صادرات است اما باید از مسئولین درخواست کنیم تا قوانین مربوط به آن اصلاح شود.

وی همچنین گفت :نمایشگاه باید در حد بین المللی باشد تا فعالین اقتصادی کشورهای همسایه بتوانند ازمصنوعات ارایه شده درنمایشگاه سفارش داده و با رعایت قوانین معادل طلا و یا برابری ارزی ان را پرداخت نمایند تا این صنعت از رکود در بیاید و در بحث ارز آوری و اشتغال دولت محترم را یاری نموده باشیم و با توجه به اینکه تولیدات کشور ایران که 3 برابر مصرف داخلی میباشد این تولیدات اضافه صادر شود.

مهدی بهرمانی پیشنهاد داد اگر برگزاری نمایشگاه به این صورت نباشد بهتر است زیرا از کیفیت نمایشگاه ها در حال حاضر کاسته شده وبه کمیت آن اضافه شده در هر سال برپایی نمایشگاه به شش مورد رسیده و این باعث شده کیفیت نمایشگاه پایین بیاید.

وی گفت :بهترین راهکار این است که نمایشگاه در سال دو بار برگزار گردد یک بار در تهران به عنوان پایتخت و یک بار هم به صورت دوره ای در شهرهای دیگر برگزار گردد تا مردم برا ی دیدن نمایشگاه ها ذوق و اشتیاق داشته باشند و هم حضور مشارکت کنندگان بتواند برای آنها ثمر بخش باشد.

وی در پایان از زحمات برگزارکنندگان و مسئولین نمایشگاه به خصوص آقای شفاهی تشکر و قدردانی کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد