اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

توصیه ای مهم به همکاران صنعت طلا

سیزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران امروز با حضور مسئولین و بزرگان این صنعت افتتاح شد.

مهدی غلامی در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت: ضمن تشکر از مسئولین و برگزار کنندگان سیزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران گفت:شرکت زرین یکی از برترین و مطرح ترین نرم افزارهای حسابداری در سطح کشور می باشد.

وی در رابطه با اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده طلا و دریافت 9 درصد ارزش افزوده از اجرت گفت: شرکت زرین خوشبختانه این اصلاحات را انجام داده و کسانی که این نرم افزار را تهیه کرده اند با آپدیت کردن نرم افزار می توانند این اصلاحات را به راحتی روی فاکتور انجام دهند و فاکتور را صادر کنند .

رییس اتحادیه طلا و جواهر همدان در خصوص استقبال از این نمایشگاه ادامه داد: با توجه به روز اول استقبال خوب بوده و ابراز امیدواری کرد در روزهای آینده افراد بیشتری در نمایشگاه حضور یابند.

وی از همکاران صنفی در رسته های مختلف خواست برای حمایت از این صنعت با حضور پر قدرت خود در هر نمایشگاهی شرکت داشته باشند و معضلات و مشکلات صنفی را در حاشیه برگزاری نمایشگاه از طریق تشکیل جلسات پیگیری کنند و راهکارهای خود را ارایه دهند.

نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر تهران در حال حاضر درحال برگزاری است.

این نمایشگاه بالغ بر 13000 متر مربع با حضور 120 غرفه گذار که سالن 7،8و 9 مخصوص مصنوعات طلا ،جواهر ،سنگهای قیمتی و نقره و سالن 27 مربوط به ماشین آلات و صنایع وابسته می باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد