اونس طلا2232.37
مظنه14,306,000
18 گرم3,302,500
ارزش سکه32,231,418
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

بهترین روش هایی که می توانید هر لکه ای را از دیوار پاک کنید

مادرانی که در خانه از بچه های کوچک مراقبت می کنند این نکته را می دانند که کودکان می توانند هر دیواری را نقاشی کنند.

به گزارش سایت طلا بسیاری از مادران از نکته که کودک شان بر روی دیوار های خانه نقاشی کشیده است ناراحت هستند و نمی دانند چگونه می توانند این لکه ها را پاک کنند تا جای آن ها بر روی دیوار های خانه باقی نماند.

برای برطرف کردن اثر انگشت و لکه‌های روی دیوار، یک سیب زمینی را نصف کنید و چندین بار نصف سیب زمینی را روی دیوار بمالید و سپس با یک اسفنج تمیز جای لکه را پاک کنید. توجه داشته باشید که این دستور تنها برای دیوار‌های رنگ روغنی و پلاستیکی مفید است.

بهترین راه برای پاک کردن لکه مداد شمعی یا پاستل محلول جوش شیرین است. توجه داشته باشید که در غلظت جوش شیرین باید احتیاط کرد تا به رنگ دیوارتان آسیبی وارد نکند. اما لکه مداد رنگی به سادگی پاک نمی‌شود.

می‌توانید از یک مسواک کهنه و مقداری خمیردندان استفاده کنید و آن‌ها را پاک کنید. برای پاکسازی اثر مداد رنگی روی دیوار گچی هم می‌توانید از مقدار کمی جوش شیرین محلول در آب به کمک کمی پنبه استفاده کنید و بلکه را از بین ببرید.

لکه جوهر با الکل سفید و کمی دقت به راحتی پاک می‌شود. پنبه را به کمی الکل سفید آغشته کنید. البته نه آنقدر خیس که از آن بچکد و لکه دیگری باقی بگذارد. پنبه را روی دیوار فشار دهید و حواس تان باشد پنبه را روی قسمت‌های لک شده نمالید

برای پاک کردن مداد هم تنها به یک پاک کن نیاز دارید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد