اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

بدون انجام این کار در سرما، ماشین خود را روشن نکنید!

از آنچه می تواند از زیر کاپوت بیرون بیاید شگفت زده خواهید شد!

کاپوت ماشین

زمستان رسما اینجاست و هوا به شدت سرد است. چه خیابان شما پوشیده از برف باشد و چه هوای سرد و خشک، ما ترجیح می دهیم در این هوای زمستانی در خانه بمانیم. با این حال گاهی اوقات مجبور می شویم برای مدتی خانه را ترک کنیم و یا صبح ها با ماشین خود به سرکار برویم که در این حالت معمولاً از درب جلو تا درب ماشین در سریع‌ترین زمان ممکن برای فرار از سرما به سمت آن می‌دویم؛ اما مهم است که این یک مرحله را نادیده نگیرید…

پناه گرفتن

ما تنها کسانی نیستیم که ترجیح می‌دهیم وقتی بیرون خیلی سرد است پنهان شویم. حیوانات در حال حاضر نیز علاقه زیادی به بیرون بودن ندارند و به دنبال مکان های گرم تری هستند، مانند زیر کاپوت ماشین شما. هنگامی که شما به تازگی رانندگی کرده اید، موتور هنوز گرم است و این باعث می شود مکان مناسبی برای یک گربه باشد.

گربه ها

در بالای یکی از لاستیک ها یا زیر ماشین نیز مکان هایی وجود دارد که گربه ها دوست دارند در آنجا پنهان شوند. اگر قبل از حرکت کردن، زیر و اطراف خودروی خود را بررسی نکنید، ممکن است هنگام استارت زدن خودرو، جان یک گربه را به خطر بیندازید. از آنجایی که گربه‌ها در هنگام حرکات ناگهانی بسیار هوشیار هستند و به سرعت می‌ترسند، کافی است قبل از حرکت، چند بار به کاپوت خود بکوبید. اگر گربه ای در آن پایین پنهان شده باشد، ضربه زدن او را بیدار می کند و فوراً فرار می کنند. به این ترتیب شما یک محیط امن برای همه ایجاد خواهید کرد!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد