اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آخرین اخبار از سیزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران

سید حجت شفاهی با بیان اینکه گردش مالی بسیار بالایی در حوزه صنعت طلا در کشور وجود دارد که اگر زیرساخت ها فراهم شود می‌تواند یکی از صنایع جایگزین نفت باشد.

سیزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران 9 الی 12 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

رئیس اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان امروز در نشست خبری سیزدهمین نمایشگاه طلا و جواهراظهار داشت:این نمایشگاه بالغ بر 13000 متر مربع با حضور 120 غرفه گذار که سالن 7،8و 9 مخصوص مصنوعات طلا ،جواهر ،سنگهای قیمتی و نقره و سالن 27 مربوط به ماشین آلات و صنایع وابسته می باشد.

وی بیان داشت: در این نمایشگاه بیش از 120 شرکت داخلی و همچنین 10 شرکت خارجی از کشورهای ژاپن، ترکیه، ایتالیا، آلمان و انگلستان حضور دارند که البته با توجه به شرایط تحریم این کشورها به صورت مستقیم در این نمایشگاه شرکت نمی‌کنند بلکه نمایندگی‌های آن‌ها در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

سید حجت شفاهی گفت :در این نمایشگاه از شهرهایی چون اصفهان ،تبریز،مشهد،اهواز و ...حضور دارند و امید است با حضور پرشور مردم مشارکت کنندگان در راستای تولید بهتر و صادرات به نتیجه مطلوب برسند.

رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی ایران گفت: اکنون ایران جزو هفت کشور تولیدکننده طلا و جواهر است، همچنین به دلیل ذائقه و سنت دیرینه مردم جزو کشورهای پرمصرف در این زمینه به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه گردش مالی بسیار بالایی در حوزه صنعت طلا در کشور وجود دارد بیان داشت: همچنین پتانسیل بسیار بالا و معادن بسیار خوبی در حوزه طلا داریم که اگر زیرساخت ها فراهم شود می‌تواند یکی از صنایع جایگزین نفت باشد.

این مقام صنفی تصریح‌کرد: رابطه اقتصادی کشورمان با روسیه، در رونق صنعت طلا و جواهر تاثیرگذار است و این ارتباطات به صورت قطع تاثیر مثبتی بر روی این صنعت خواهد گذاشت.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر همچنین از احتمال همکاری ایران و ارمنستان در حوزه تولید طلا خبر داد و اظهارداشت: ارمنستان به تولیدکنندگان ایرانی پیشنهاد داده در مناطق آزاد این کشور برای تولید طلا مشارکت کنند و ارمنستان هم در ایران کارخانه تراش الماس راه‌اندازی کند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد اگر آیین‌نامه‌و بخشنامه‌های دست و پاگیر در حوزه تولید، بخصوص صادرات توسط دولت محترم برطرف شود اتفاق خوبی برای این صنعت بزرگ رقم خواهد خورد و شاهد شکوفایی هر چه بیشتر آن خواهیم بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد