اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این 4 راهکار ساده اجاق گاز خود را به اندازه روز اول برق بیندازید

اجاق گاز یکی از معدود محل هایی در خانه است که تمیز کردن با دردسرهای زیادی همراه است و به سرعت نیز چربی و کثیفی را به خود جذب می کند.

به گزارش سایت طلا، اجاق گاز در خانه از محل هایی است که شما کافی است یک وعده غذایی بر روی آن درست کنید تا تمام زحمات شما برای تمیز کردن ان ازبین برود و دوباره کثیف شود.

کثیفی های موجود بر روی اجاق گاز نیز البته به راحتی پاک نمی شوند زیرا اغلب مانده و لک غذا و البته لکه های قدیمی چربی زیاد بر روی آن پیدا می شود اما نگران نباشید با این 4 راهکار اجاق گاز خود را برق بیندازید.

1. استفاده از جوش شیرین و سرکه
باید یک استکان (بسته به وسعتی که می‌خواهید تمیز کنید) سرکه و یک قاشق (به نسبت زیاد شدن سرکه زیاد می‌شود) پودر جوش شیرین را با هم ترکیب کرده و ۵ دقیقه روی محدوده مورد نظر بگذارید سپس با آب جوش پاک کنید.

اجاق گاز

2. استفاده از نوشابه
ابتدا کمی نوشابه گازدار را روی آن بریزید سپس بعد از چند دقیقه (کوتاه) آن را با آب جوش پاک کنید.

3. استفاده از آبلیمو
آبلیمو خاصیت اسیدی دارد و چربی را در خود حل می‌کند. پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا کمی آب جوش روی روغن بریزید سپس ۱۰ دقیقه اجازه دهید آب‌لیمو روی آن بماند. دو مرتبه از آب جوش استفاده کنید و آن را پاک کنید.

4. استفاده از گاز پاک کن‌ها
اسپری‌های فراوانی مخصوص گاز پاک کن در بازار موجود هستند که می‌توانید برای از بین بردن لکه‌های روغنی استفاده کنید؛ ولی باید به یک مورد بسیار توجه کنید. مطمئن شوید که مواد شیمیایی و لکه روغن کاملا پاک می‌شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد