اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

چطور مانع خراش مبلمان توسط گربه خود شویم؟

آیا گربه شما همیشه مبل ها را می خراشد؟ به این ترتیب مطمئن می شوید که او دیگر این کار را نخواهد کرد!

گربه

گربه شگفت انگیزترین حیوان خانگی است! اما احتمالا مبل شما موافق نیست…

گربه‌ها حیوانات خانگی فوق‌العاده‌ای هستند که عاشق بازی کردن هستند، اما متأسفانه تربیت صحیح آنها کمی سخت است. به غیر از بازی، آنها عاشق خراشیدن نیز هستند و گاهی اوقات به نظر می رسد مبل شما برای اینکار بسیار مورد علاقه آنهاست.

مبلمان

شما می توانید اسکرچر برای گربه خود بگیرید، اما اغلب گربه ها تصمیم می گیرند که آنها را نادیده بگیرند. نه، مبلمان زیبای شما جالب تر است! متأسفانه، این باعث می شود مبل لوکس شما به نظر برسد که در کمترین زمان آن را از سطل زباله بیرون آورده اید! اما خوشبختانه، راه‌هایی برای جلوگیری از این امر وجود دارد و ما چند نکته مفید برای اطمینان از اینکه چنگال‌های گربه‌تان دیگر باعث تغییر شکل مبلمان شما نمی‌شود، داریم.

ترفندها

اگر چیزی وجود دارد که گربه ها از آن متنفرند، آن صدای فویل آلومینیومی است. بنابراین، می توانید فویل آلومینیومی را به قسمت هایی از مبل ها که گربه تان دوست دارد آن را خراش دهد بچسبانید. البته، فویل آلومینیومی روی مبلمان شما خیلی زیبا به نظر نمی رسد، بنابراین نکته دیگری که کمتر قابل مشاهده است برای شما داریم:

نوار چسب دو طرفه! نوار دو طرفه را روی جاهایی که گربه شما دوست دارد خراش دهد بزنید، بنابراین وقتی سعی می کنند آن را بخراشند، چیزی چسبناک روی پنجه های خود احساس می کنند. گربه ها از چسبندگی متنفرند، بنابراین از خاراندن آن مکان ها دست بر می دارند!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد