اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

حضور در نمایشگاه شرطی مهم برای رشد صنعت طلا و جواهر

رییس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان گفت :برگزاری و حضور در نمایشگاه‌ می تواند زمینه ساز رشد این صنعت بزرگ باشد و همچنین پل ارتباطی میان تولیدکننده و مصرف کننده و شاه راهی مهم برای صادرات باشد.

سیزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران 9 الی 12 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت طلا ،این نمایشگاه بالغ بر 13000 متر مربع با حضور 120 غرفه گذار که سالن 7،8و 9 مخصوص مصنوعات طلا ،جواهر ،سنگهای قیمتی و نقره و سالن 27 مربوط به ماشین آلات و صنایع وابسته می باشد.

هوشنگ شیشه بران در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت:به طور قطع برگزاری نمایشگاه سبب می‌شود تا عموم مردم زمینه ای برای آشنایی با برندهای مختلف طلا و جواهر داشته باشند.

وی گفت: تاریخ طلا و جواهرات ایران نشان می‌دهد که همواره در طول تاریخ این کشور، طلا و جواهرسازان هنرمند ایرانی با خلق آفرینش‌های بی نظیر و بی همتا، توانسته‌اند توجه جهانیان را به خود جلب کنند.

رییس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان خاطر نشان کرد:با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی و گذار این صنعت از دوران سنتی به صنعتی لزوم حضور در نمایشگاه‌ها به منظور نمایش آخرین تکنولوژی‌های ساخت روز دنیا ضروری به نظر می‌رسد.

وی گفت : برگزاری و حضور در نمایشگاه‌ می تواند زمینه ساز رشد این صنعت بزرگ باشد و همچنین پل ارتباطی میان تولیدکننده و مصرف کننده و شاه راهی مهم برای صادرات باشد.

هوشنگ شیشه بران با بیان اینکه باید از پتانسیل و امکانات نمایشگاه‌ها استفاده شود، گفت:جلساتی که در حاشیه نمایشگاه با همکاران محترم برگزار می شود می تواند به نزدیکی و همدلی همکاران و رفع بسیاری از مشکلات این صنعت بزرگ کمک کند.

رییس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت بازار جهانی طلا، اظهار کرد: امروز قیمت اونس جهانی نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشت و با 5 دلار کاهش به 1838 دلار رسیده است .

وی افزود: از طرفی امروز نرخ ارز در صرافی ملی با کاهش مواجه شد، به‌طوری‌که قیمت فروش دلار در صرافی ملی ۲۵ هزار و 213 تومان و قیمت فروش یورو ۲۸ هزار491 تومان رقم خورد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان تأکید کرد: طبیعتاً کاهش نرخ ارز باعث شد امروز بهای طلا و سکه نیز کاهشی شود.

وی با اشاره به قیمت طلا و سکه در بازار امروز، گفت: در حال حاضر قیمت سکه طرح جدید ۱۲ میلیون و 270 هزار تومان، سکه طرح قدیم به ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، نیم‌سکه ۶ میلیون و ۷۷۰هزار تومان، ربع‌سکه ۳ میلیون و ۸۳۰ تومان و سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

شیشه‌بران اضافه کرد: امروز سه‌شنبه پنجم بهمن‌ماه، قیمت هر مثال طلای آب‌شده ۵ میلیون و 369هزار تومان و بهای هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۳۹ هزار تومان رسید.

وی در پایان گفت :این روزها سرمایه‌گذاران بازار جهانی در انتظار جلسه روز چهارشنبه فدرال رزرو و تصمیم برای افزایش نرخ بهره در سیاست‌های پولی ایالت متحده هستند از طرفی معامله گران نیز در بازار داخلی در انتظار نتایج مذارکرات وین با احتیاط داد و ستد می کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد