اونس طلا2394.45
مظنه16,266,000
18 گرم3,755,000
ارزش سکه36,647,298
قدیم (بهار)40,800,000
جدید (امامی)43,800,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000

چرا پوست تخم مرغ و تفاله قهوه را در مخلوط کن بریزیم؟

پوسته تخم مرغ و تفاله قهوه را با هم مخلوط کنید و محصولی معجزه آسا به دست آورید.

پوسته تخم مرغ

صبح یک روز تعطیل است و شما به تازگی یک صبحانه عالی و آرام با تخم مرغ و قهوه خورده اید؛ وقتی صبحانه تان تمام می شود با پوسته تخم مرغ و تفاله قهوه چه می کنید؟ احتمالاً آنها را در سطل زباله می اندازید، اما بهتر است این کار را نکنید، آن پوسته ها و تفاله ها می توانند بسیار مفید باشند! آنها را در مخلوط کن بریزید و نتیجه ممکن است معجزه کند!

گل و گیاه

این ترفند می تواند به طرز شگفت انگیزی برای افرادی که عاشق باغبانی هستند مفید باشد. گیاهان شما سپاسگزار خواهند بود!

وقتی دمای بیرون افزایش می‌یابد، می‌تواند یکی از دو اتفاق زیر برای گیاهان مورد علاقه‌تان بیوفتد: یا در هوای گرم رشد می‌کنند یا پژمرده می‌شوند و توسط انواع حیوانات موذی مانند حلزون‌ها خورده می‌شوند. اما با نکته‌ای که امروز برای شما آورده‌ایم، اصلاً به آفت کش های گران قیمت یا غذای گیاهی نیاز ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که حواس تان به چیزی باشد که در سطل زباله می اندازید!

روش

برای این ترفند به چه چیزی نیاز دارید؟ خیلی ساده است: به 12 پوسته تخم مرغ خالی و چهار قاشق غذاخوری تفاله قهوه نیاز دارید؛ پس می توانید به سادگی پوسته های تخم مرغ را در ظرفی نگهداری کنید تا زمانی که به اندازه کافی برسند. وقتی مواد را جمع کردید، باید آنها را در مخلوط کن بریزید و مقدار زیادی آب به آن اضافه کنید؛ این مواد را با هم مخلوط کنید تا به یک محلول صاف تبدیل شود. در صورت نیاز، باز هم آب اضافه کنید.

باغ

هنگامی که محلول ما آماده شد، می توانید آن را روی خاک گیاه خود بریزید. متوجه خواهید شد که گیاه شما به طور ناگهانی رشد می کنند و حلزون ها و آفت ها نیز دور خواهند ماند. این چطوری کار میکند؟ تفاله های قهوه حاوی نیترات است و حلزون ها از این ماده متنفرند، بنابراین به آن نزدیک نمی شوند. پوسته تخم مرغ نیز به نوبه خود کلسیم را مستقیماً به خاک می رساند و باعث می شود گیاهان شما سالم تر و قوی تر شوند!

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد