اونس طلا2381.89
مظنه16,266,000
18 گرم3,755,000
ارزش سکه36,647,298
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

متولدین هر فصل از سال چه شخصیتی دارند؟

متولدین هر فصل از سال دارای یک نوع شخصیت هستند چرا که فصلی که در آن به دنیا آمده اید می تواند شخصیت شما شکل دهد.

به گزارش سایت طلا، یک بررسی علمی نشان داده است که چگونه فصل تولد شما بر روی شخصیت شما اثر می‌گذارد. در واقع همانطور که محل زندگی شما می تواند بر خلقیات شما تاثیر بگذارد فصل ها و آب و هوا نیز تاثیر بسیار زیادی بر روی خلق و خو دارند.

در واقع شما به همان میزان که می توانید شخصیت خود را خلق کنید به همان میزان تحت تاثیر محیطی که در آن به دنیا آمده اید و شرایط که در ان زندگی کرده اید است در نتیجه فصل تولد شما نیز بخشی از شخصیت شما را شکل می دهد.

بهار
نوزادان متولد شده در بهار نمره بالایی در خوش‌بینی عمومی می‌گیرند. بهاری ها از شکست‌ها در جهت پیشرفت و رونق استفاده می‌کنند. اما طبق مطالعاتی که از ۵۸۰۰۰ نفر در ایالات متحده کرده‌اند، افراد متولد در بهار امکان افسردگی بالینی بیشتری را داشته‌اند.

تابستان
متولدین تابستان خلق بالا و پایین را به فاصله اندکی تجربه می‌کنند. محققان گفته اند برای این حالات روحی، دوچرخه سواری به این افراد کمک زیادی می‌کند. تابستانی ها اغلبشان احساساتی هستند.

پاییز

پاییز
محققان گفته‌اند افرادی که در پاییز متولد می‌شوند، اختلال افسردگی فصلی کم‌تری را تجربه می‌کنند. به علاوه احتمال پایینی در مورد ابتلا به اختلال دو قطبی بین متولدین پاییز وجود دارد.

زمستان
طبق مطالعه سال ۲۰۱۵، خلاقیت و توان حل مسأله و تخیل در متولدین زمستان بیشتر است. همچنین، افراد متولد زمستان ابتلای بیشتری در زمینه افسردگی فصلی و افسردگی دارند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد