اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

در کدام یک از انگشت های دست خود انگشتر می کنید ؟

هر کس با توجه به سلیقه و علاقه ای که در استایل خود دارد انگشتر را در یکی از انگشت های خود می اندازد اما انداختن حلقه در هر یکی از انگشت ها دارای معنی ای خاص است.

به گزارش سایت طلا، شاید تا به امروز به این نکته توجه نکرده باشید که انداختن حلقه در هر یک از انگشت ها می تواند معنای خاصی داشته باشد. به عنوان مثال انداختن انگشتر در انگشت شست با انگشت اشاره تفاوت عمیقی دارد.

انگشتر در انگشت کوچک

نشان دهنده هوش، قدرت مذاکره و ارتباط و زرق و برق است.

جالب است بدانید که انگشت کوچک قدرت تنظیم روابط شما با محیط و آدم‌های اطرافتان را دارد. بنابراین اگر احساس می‌کنید در روابط بیرونی خود با دیگران دچار مشکل شده‌اید، انگشتر خود در انگشت کوچکتان بیاندازید.

انگشتر در انگشت حلقه

نشان هنده عشق، سازگاری، زیبایی و خلاقیت است.

معنی انداختن انگشتر در انگشت حلقه نشانه‌ی متاهل بودن و متعهد بودن فرد است. حلقه انداختن در دست راست هم می‌تواند نشان‌دهنده‌ی رمانتیک بودن شخصیت فرد و علاقه‌اش به ازدواج باشد.

انگشنر

انگشتر در انگشت وسط

نشان دهنده زیبایی، مسئولیت پذیری و عدالت است.

افرادی که انگشتر را به انگشت سوم دست خود می‌اندازند یعنی کاملاً پیرو قانون هستند و در جدال بین نیک و بد، طرف حق را می‌گیرند. از نظر عدالت روی این افراد می‌توان حساب ویژه‌ای باز کرد.

انگشتر در انگشت اشاره

نشان دهنده اقتدار،اعتماد به نفس و جاه طلبی است.

معنی انگشتر در انگشت اشاره دست چپ در باور چینی‌ها این است که فرد تشنه‌ی قدرت است و می‌خواهد رئیس باشد. درست برعکس آن کسی که در انگشت اشاره دست راست حلقه بیندازد یعنی کاملا مطیع است و توصیه‌های اطرافیان را می‌پذیرد.

انگشتر در انگشت شست

نشان دهنده اراده قوی و جاه طلبی است.

معنی انداختن انگشتر در انگشت شست دست راست در زنان به معنای کله‌شق بودن و زود از کوره در رفتن، از پس مشکلات خود برآمدن و داشتن اخلاق پسرانه است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد