اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

وزارت خارجه آمریکا گزارش خروج خانواده دیپلمات‌ها از سفارتش در اوکراین را رد کرد

وزارت خارجه آمریکا گزارش‌های اسپوتنیک مبنی بر خروج خانواده دیپلمات‌های آمریکایی از سفارت‌شان در کی‌یف اوکراین را رد کرده است.

به گزارش سایت طلا ، یکی از سخنگوهای وزارت خارجه آمریکا به اسپوتنیک گفت: ما چنین مساله‌ای را در حال حاضر اعلام نکرده‌ایم. ما در صورت بدتر شدن وضعیت امنیتی، مانند همیشه برنامه ریزی اضطراری دقیق انجام می‌دهیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا افزود: اگر واشنگتن تصمیم به خروج خانواده دیپلمات‌های آمریکایی از اوکراین بگیرد، نباید انتظار داشته باشند که این اقدام توسط دولت حمایت شود.

وی همچنین ادامه داد: ما در حال حاضر در "سطح چهار" مشاوره سفر برای اوکراین به دلیل شیوع کرونا قرار داریم و همچنین توصیه کرده‌ایم که شهروندان آمریکایی باید از گزارش‌هایی که روسیه در حال برنامه‌ریزی برای اقدام نظامی مهم علیه اوکراین است نیز آگاه باشند.

این مقام وزارت خارجه آمریکا همچنین گفت: اگر تصمیمی برای تغییر موضع ما در قبال دیپلمات‌های آمریکایی و خانواده‌های آنها گرفته شود، شهروندان آمریکایی نباید پیش ‌بینی کنند که خروج آنها با حمایت دولت آمریکا انجام شود. در حال حاضر پروازهای تجاری برای پشتیبانی از پروازها در دسترس هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد