اونس طلا2315.37
مظنه14,741,000
18 گرم3,402,900
ارزش سکه33,211,473
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,800,000
ربع15,100,000

شکایت یک زن از برند ZARA

یک زن از زارا شکایت کرد زیرا چیزی در لباس جدیدش پیدا کرد... خیلی بد!

زارا

این لباس جدید ZARA با سورپرایز بدی همراه شد!

کیلی برای خرید به زارا رفت و با یک لباس زیبای مشکی به خانه برگشت و آن را در کمد لباسش گذاشت؛ تا اینکه یک روز تصمیم گرفت لباس را سر کار بپوشد، اما وقتی می خواست آن را بیرون بیاورد با بوی بدی روبرو شد…

بوی بد

کیلی تصمیم گرفت به هر حال این لباس را برای سر کار بپوشد؛ کاملا نو بود، پس چه مشکلی می تواند داشته باشد؟ با این حال، بوی نافذی در اطراف لباس وجود داشت و او مدام احساس خارش از نخ سرگردان روی درز داشت. وقتی می خواست نخ

را بردارد، از اینکه یک برآمدگی کامل در لبه لباسش احساس کرد، شگفت زده شد. او که فکر می کرد چیز خاصی نیست، لباسش را درآورد و درز را بررسی کرد و آنچه او در آنجا پیدا کرد ... فقط با فکر کردن به آن می لرزیم!

موش

چیزی که از درز لباسش پیدا کرد، لاشه یک موش مرده بود! موش به درز دوخته شده بود و منشأ بوی نافذ آن بود. و اما نخ شل؟ این یک نخ نبود، بلکه یکی از پنجه های موش مرده بود..!

کیلی همانطور که بسیار شوکه شده بود، از فروشگاه لباس شکایت کرد. او اظهار می دارد که به دلیل آسیب روحی و جسمی شکایت کرده است؛ آسیب روحی چون شوکه و ترسیده بود و آسیب جسمی چون به دلیل اینکه بخاطر این اتفاق دچار جوش های بد پوستی شد. فروشگاه زاررا از این حادثه مطلع شد و اعلام کرده که در حال بررسی موضوع است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد