اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

7 راه ساده برای سوزاندن کالری های بیشتر

همه افرادی که در تلاش هستند که وزن خود را کاهش دهند با این مسئله درگیر می شوند که از چه راهی می توانند کالری و چربی بیشتری بسوزانند.

به گزارش سایت طلا، یکی از مهم ترین قدم هایی که باید در هنگام کاهش وزن بردارید، بالا بردن میزان کالری سوزی و چربی سوزی بدن تان است.

با افزایش متابولیسم و بالا رفتن میزان سوخت و ساز بدن، مقدار کالری که شما به طور نرمال در طول روز می سوزاندید افزایش پیدا می کند و فرایند کاهش وزن در شما بالا می رود.

با استفاده از این روش ها می توانید میزان کالری سوزی بدن خود را افزایش دهید.

۱. اهدا خون

بعد از اینکه خون از بدن خارج می شود ، بدن باید انرژی زیادی مصرف کند تا دوباره خون و سلول های آن را جایگزین کند علاوه بر مصرف کالری ، اهدای خون به سلامت قلب هم کمک می کند.

۲. نوشیدن آب سرد

نوشیدن آب با بالا بردن متابولیسم باعث کالری سوزی می شود و هر چه آب را سردتر بنوشیم ، بدن برای گرم کردن خود نیاز به سوزاندن کالری بیشتری دارد .

۳. ایستادن

هر ساعت ایستادن حدود 50 کالری مصرف می کند . در نتیحه اگر هنگام صحبت کردن با تلفن یا تلویزیون دیدن بایستید این کار بدون آن که متوجه شوید به کالری سوزی شما کمک می کند .

کالری سوزی

۴. خرید کردن

خرید کردن یکی از راه های ساده برای کالری سوزی است . ساعت های طولانی قدم زدن به خصوص اگر با حمل کیسه های سنگین همراه شود باعث کالری سوزی می شود.

۵. بلند خندیدن

خندیدن می تواند 10 تا 20 درصد ضربان قلب را بالا ببرد و در نتیجه سوخت و ساز بدن را بیشتر کند . 15 دقیقه خندیدن در طول روز به شما کمک می کند که بین 10 تا 40 کالری بسوزانید .

۶. جویدن

فرایند جویدن باعث مصرف انرژی می شود . بنابراین سعی کنید هر لقمه را بیشتر بجویید . این کار علاوه بر کالری سوزی به بهبود عملکرد دستگاه گوارش نیز کمک می کند . جویدن آدامس در طی روز هم می تواند از این طریق باعث کالری سوزی شود .

۷. بجای صندلی روی توپ بنشینید

اگر به جای صندلی روی توپ ثابت بنشینید ، ماهیچه های مرکزی شما درگیر ثابت نگه داشتن شما می شوند و از این طریق می توانید حتی در حین نشستن هم کالری بسوزانید .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد