اونس طلا2220.06
مظنه14,226,000
18 گرم3,284,000
ارزش سکه32,051,178
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

تست: فرم ناخن شما به چه شکل است ؟

دانشمندان به تازگی دریافته‌ اند فرم ناخن هر شخص، می تواند تا حدودی اسرار شخصیت او را بیان کند، پس با این تست شخصیت شناسی با ما همراه باشید

دانشمندان به تازگی دریافته‌ اند فرم ناخن هر شخص، می تواند تا حدودی اسرار شخصیت او را بیان کند، پس با این تست شخصیت شناسی با ما همراه باشید

فرم ناخن شما به چه صورتی است؟

1. پهن، کشیده و مستطیلی شکل:
شما فردی خونسرد، واقع گرا و متعادل با ذهنی باز هستید که دیگران می‌توانند به شما اعتماد کنند و حس مسئولیت پذیری شما بسیار قوی است و حرف و عمل تان باهم یکی است همچنین باید گفت که ذاتاً انسان های مدیر و مدبری محسوب می شوید.

2. مربعی بسیار کوچک:
شما انسان باهوش و زرنگی هستید و در برابر افکار دیگران انعطاف‌پذیری مطلوبی از خود نشان می دهید ذهن شما بسیار پرمایه و مبتکر است و توانایی خلق چیزهای جدید را دارید البته به سرعت عصبانی و برافروخته می شوید اما خشمتان هم به سرعت فروکش می‌کند؛ تا حدی طمعکار، حسود و ستیزه جو هستید.

3. بلند و باریک:
فردی خودخواه، حسابگر و فرصت طلب هستید به طوری که از کوچکترین فرصت ها بهترین استفاده ها را میبرید. معمولاً خواستار زندگی پر تجمل و لوکسی هستید و دوست دارید توجهات را به خود جلب کنید و در مرکز توجهات قرار بگیرید؛ شما اغلب خیلی زود رنجیده خاطر می شوید.

4. کوتاه:
اگر بخواهیم به طور دقیق از شخصیت شما صحبت کنیم باید بگوییم فردی زودرنج و عجول هستید که به سرعت عصبانی میشوید؛ با این همه بسیار تیزهوش و زیرک هستید. از اطرافیانتان بسیار توقع دارید. شما همیشه تشنه ی این هستید که روش خاص خود را در کار و زندگی داشته باشید و به شدت ایده‌آل گرا محسوب می شوید.

5. بادامی:
به طور خلاصه شما فردی بسیار حساس و شکننده و زود رنج هستید و روحیه احساساتی دارید؛ از اینکه برای دیگران مفید باشید، حس خوبی پیدا میکنید. پر احساس، مهربان، خوش برخورد و اجتماعی هستید.

6. مثلثی:
دارای یک روحیه هنرمند هستید به علاوه دوست‌داشتنی و حساس هستید. همچنین خیلی زود نظر و روحیه تان تغییر می‌کند و مستعد ابتلا به اختلالات عصبی هستید. شما همیشه به دنبال شهرت و شناخته شدن هستید و شکست در این امر شما را عصبانی میکند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد