اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

واکنش رییس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان کالای دخانی به مصوبه کمیسیون تلفیق

رییس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان کالای دخانی با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق گفت: درحالیکه تولیدکنندگان داخلی برندهای ایرانی کالای دخانی در پرداخت عوارض و مالیات مصوب کنونی با مشکلات جدی مواجه اند چگونه می‌توانند افزایش بیش از ۸۰۰ درصدی، آنهم فقط در نرخ عوارض و مالیات را تحمل کنند؟

به گزارش سایت طلا،«محمد رضا تاجدار» در نشست خبری در واکنش به مصوبه کمیسیون تلفیق در خصوص تصویب مالیات نخی برای سیگار گفت: تصویب مجدد مالیات نخی در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی بدون توجه به تجمیع عوارض و مالیات در قالب قانون دائمی ارزش افزوده و پیش بینی افزایش پنج واحد درصدی سالانه در آن که به تازگی و از سیزدهم دی ماه اجرایی شده در نوع خود جالب توجه و قابل تامل است.

وی اضافه کرد: بنا بر اطلاعات واصله، مبنای تصمیم گیری، ارائه اطلاعات یک پژوهش غیر قابل استناد و غیر قابل انتشار از سوی پیشنهاد دهندگان در جلسه بوده که در نهایت منجر به اتخاد این تصمیم شده است.

رییس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان کالای دخانی اظهار داشت: البته باز هم همانند گذشته و بر خلاف نص صریح قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار هیچ گونه نظر خواهی از انجمن تخصصی در هنگام بررسی و تصویب آن صورت نپذیرفته است.

تاجدار گفت: در حالی که تولید کنندگان داخلی برندهای ایرانی در پرداخت عوارض و مالیات مصوب فعلی با مشکلات جدی مواجه بوده و در ۹ ماه گذشته حداقل با کاهش ۱۰ درصدی در میزان تولید و فروش روبرو بوده‌اند، چگونه می‌توانند افزایش بیش از ۸۰۰ درصدی، آن هم فقط در نرخ عوارض و مالیات را تحمل کنند؟

وی عنوان کرد: البته پر واضح است که در صورت تصویب این مصوبه کمیسیون تلفیق در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حمایت جدی و مقتدرانه‌ای از تولید کنندگان در کشور های همسایه از جمله امارات متحده عربی، عمان، عراق، آذربایجان و ...بعمل آمده و سیگار با نرخ‌های بسیار پایین تری در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد