اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این نوشیدنی ها باعث کوتاه شدن عمر شما می شود

نوشیدنی هایی که می نوشیم به اندازه غذا هایی که می خوریم می توانند در سلامتی ما تاثیر بگذارند اما با این وجود توجه کمتری به آنها می کنیم.

ما روزانه نوشیدنی های زیادی می نوشیم که بر روی سلامتی مان تاثیر گذار هستند. نوشیدن برخی از نوشیدنی ها و حتی نوشیدن زیاد نوشیدنی ها سالم می تواند برای سلامتی مضر بوده و عمر ما را کاهش دهد.

1. نوشیدن بیش از چهار فنجان قهوه در روز: قهوه یک نوشیدنی سالم به شمار می رود که می تواند تاثیرات مثبتی بر روی سلامتی داشته باشد. اما با این وجود قهوه حاوی ماده به نام کافئین است که مصرف بیش از حد ان آثار جانبی منفی برای یلامت بدن دارد.

2. آبمیوه ها: نوشیدن آبمیوه ها از آن جهت که قند بسیاری را درون خود جای داده اند و فیبر آنها نیز حذف شده است می تواند بسیار مضر باشد. در واقع نوشیدن آبمیوه می تواند باعث چاقی و دیابت نوع 2 شود.

آبمیوه

3. نوشابه های رژیمی: نوشابه های رژیمی قند خون را به اندازه نوشیدنی های معمولی افزایش نمی دهد اما به معنای بی خطر آنها نیست. در واقع در یک مطالعه بر روی زنان مشخص شد که زنانی که روزانه دو عدد یا بیشتر از این نوشابه ها مصرف می کردند در خطر بیشتری برای سکته مغذی بودند.

4. نوشیدنی های الکلی: نوشیدن این نوع از نوشیدنی ها می تواند خطر ابتلا به مشکلات جدی سلامتی مانند پانکراتیت، سرطان های خاص، آسیب عضله قلب، سکته مغزی، بیماری کبد و مرگ ناگهانی را در صورت ابتلا به بیماری قلبی عروقی افزایش دهد.

5. نوشیدنی های انرژی زا: تحقیقات نشان داده است که مصرف این نوشیدنی ها می تواند با افزایش فشار خون و همچنین افزایش سطح هورمون های استرس باشد. طبق مطالعات انجام شده مصرف نوشابه های انرژی زا می تواند خطر حوادث قلبی را حتی در افراد سالم افزایش دهد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد