اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

صعود قیمت طلا از پایین ترین سطح هفته اخیر

هفته اخیر تا به امروز برای طلا چندان خوب نبود و با قوی شدن شاخص دلار، قیمت طلا به شکل قابل توجهی کاهش یافت. با این حال از صبح امروز طلا از پایین ترین سطح خود یک حرکت صعودی را آغاز کرده است.

به گزارش سایت طلا، هر اونس طلای جهانی در بازار با 3 دلار افزایش در عدد 1816 دلار در حال معامله است و قیمت هر اونس نقره نیز با 0.27 دلار افزایش به عدد 23.72 دلار رسیده است.

قیمت طلا تا این لحظه در روز چهارشنبه در حال تجربه یک رشد ملایم می باشد اما با این وجود رشد آن چندان قوی نبوده و در نتیجه فلز زرد بر روی نمودار ها همچنان یک روند نزولی را نشان می دهد.

نقطه کلیدی اصلی برای طلا در حال حاضر پشتیبانی 1806 دلاری است که مانع افت شدید قیمت طلا می شود. طلا پیش از آن حمایت 1811 دلاری را دارد که میانگین متحرک 100 روزه آن به شمار رفته و افت از آن باعث حرکت طلا به سمت نقطه 1806 دلاری خواهد شد.

در صورتی که طلا هر دو حمایت های 1811 دلاری و 1806 دلاری را از دست بدهد، به سوی نقطه 1800 دلاری حرکت خواهد کرد که میانگین متحرک 200 روزه آن به شمار می رود. افت از 1800 دلار می تواند طلا را به آخرین خط دفاعی در 1790 دلار برساند و آن را به چالش بکشد.

از طرف دیگر طلا برای ادامه روند صعودی نیاز دارد تا ابتدا از مقاومت 1814 دلاری که میانگین متحرک 50 روزه آن است به شکل پایداری عبور کند و بالاتر از آن قرار بگیرد.

مقاومت بعدی این فلز گرانبها در جهت صعودی در نقطه 1818 دلار از که میانگین متحرک طلا در 21 روز محسوب می شود. حرکت پایدار بالاتر از ان می تواند طلا را به مقاومت 1821 دلاری نزدیک کرده و عبور از آن طلا را با مقاومت در 1823 دلار مواجه خواهد کرد که بالاترین قیمت روز گذشته طلا است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد