اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش‌بینی سفر ایلان ماسک به مریخ در کتابی با ۶۹ سال قدمت!

یک نویسنده آلمانی در سال ۱۹۵۳ نام ایلان ماسک را به عنوان یک فضانورد در کتاب خود آورد.

به گزارش سایت طلا، انسان‌ها پس از کشف رمز و رازهای زمین در پی کنجکاوی‌های خود درباره جهان هستی درصدد آن بر آمدند تا از مدار زمین خارج شده و قلمرو جدیدی را درباره علوم نجوم کشف کرده و به زمینیان ارائه دهند.

به گزارش سایت greekreporter، به تازگی یکی از طرفداران ایلان ماسک در توئیتر نوشت:"آیا می‌دانستید ورنر فون براون در کتاب پروژه مریخ درباره سفر افراد مختلف به فضا، نام ایلان ماسک را نیز نوشته است؟."

فون براون کار خود را به عنوان یک دانشمند موشکی در آلمان آغاز کرد. این نویسنده پس از نقل مکان به آمریکا در سال ۱۹۵۳ کتاب پروژه مریخ را برای توصیف یک ماموریت مریخی نوشت. کتاب فون براون می‌گوید که یک مریخ نورد آمریکایی به نام "ایلان" که شخصی مشهور هست در آینده به فضا می‌رود.

ایلان ماسک ماه گذشته گفت که شرکت اسپیس ایکس قصد دارد تا ده سال آینده انسان را به مریخ بفرستد. ماسک در قسمتی از پادکست لکس فریدمن به طور مفصل درباره اهداف شرکتش برای رسیدن به سیاره سرخ صحبت کرد. فریدمن از ماسک پرسید که به نظر او یک جدول زمانی احتمالی برای این پروژه چیست، که ثروتمندترین مرد جهان پاسخ داد: "بهترین حالت حدود ۵ سال و بدترین حالت ۱۰ سال آینده است".

ماسک گفت که موفقیت در گرو مهندسی وسیله نقلیه است و خاطرنشان کرد که استارشیپ پیچیده‌ترین و پیشرفته‌ترین موشکی است که تا به حال ساخته شده است. ماسک در این پادکست به صراحت توضیح داد که این ماموریت از تمام ماموریت‌هایی که انسان‌ها پیش‌تر از این در فضا انجام داده اند جدا است و هرچقدر هم پول داشته باشید، نمی‌توانید بلیت سفر به مریخ را بخرید.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد