اونس طلا2288.43
مظنه14,926,000
18 گرم3,445,600
ارزش سکه33,628,278
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

با چند اصل ساده برای خودت تو خانه رژیم لاغری بنویس

ریختن یک برنامه رژیم لاغری در حداقلی حالت ممکن نیز نیازمند این است که شما اصول اولیه یک رژیم لاغری را بدانید در غیر این صورت بهتر است سلامتی تان را به خطر نیندازید و به متخصص تغذیه مراجعه کنید.

به گزارش سایت طلا، شما برای داشتن یک رژیم لاغری موفق نیازمند این هستید که پایه ای ترین اصول کاهش وزن را بدانید و آن ها را رعایت کنید تا نتیجه دلخواهتان را ببینید.

در این مطلب شما را با پایه ای ترین اصول رژیم لاغری آشنا خواهیم کرد.

1.رژیم غذایی غنی از غذاهای کامل داشته باشید غذاهای کامل آن هایی هستند که کمتـر فـرآوری شده اند و سرشار از فیبر ، ویتامین ها ، مواد معدنی و مواد مغذی گیاهی هستند.

2. رژیم غذایی مناسب خود را یاد بگیرید " بهترین " رژیم غذایـی سـالم بـرای شـما رژیمی است که به شما بهترین احساس را بدهد و بتوانید برای مدت طولانی بهش پایبند باشید.

تنقلات

3. اطراف خود را با غذاهای سالم احاطه کنید غذاهای فوق فرآوری شده وسوسه انگیز هستند و وجود این غذاها می تواند بر روی فعالیت شیمی و رفتار مغز تأثیر بگذارد. با دور نگه داشتن این موادغذایی از خانه و محـدود کردن دسترسی تان، از وسوسـه خـوردن ایـن غذاها جلوگیری کنید.

4. تنقلات مفید را در دسترس نگه دارید آماده داشتن میان وعده های مغذی و سیر کننده نمیگذارد از رژیم غذایی تان دور باشید.

5. غذاهای مورد علاقه خود را میل کنید محروم کردن خودتان از غذاهایی که دوست دارید ، می تواند نتیجه معکوس داشته باشد. با اعتدال و کنترل وعده ها ، در یک رژیم غذایی جا برای همه غذاها وجود دارد.

6. از قبل برای غذا خوردن در بیرون برنامه ریزی کنید. هرگز این ریسک را نکنید که با معده خالی به خرید و یا گشتن به بیرون بروید. این کار می تواند تمام تلاش های شما ازبین ببرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد