اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

روند افزایشی فروش نفت طی ۱۰ ماهه اخیر

وزیر نفت گفت: طی ۱۰ ماهه اخیر در فروش نفت، میعانات گازی، خالص صادرات گاز و فروش محصولات پتروشیمی روندی رو به بهبود و رشد داشته ایم.

به گزارش سایت طلا،جواد اوجی در حاشیه نشست امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ در مجلس و در جمع خبرنگاران تصریح کرد: تبصره ۱ و ۱۴ لایحه بودجه عمدتا به درآمد‌های ناشی از فروش نفت و میعانات گازی و فرآورده‌ها اختصاص دارد.

وی افزود: با تلاشی که در حوزه وزارت نفت صورت گرفته است؛ در چند ماهه اخیر در بخش فروش نفت، میعانات گازی، خالص صادرات گاز و فروش محصولات پتروشیمی روندی رو به بهبود و رشد داشته ایم.

وزیر نفت گفت: آمار‌ها حاکی است؛ درآمد‌های حاصل از فروش نفت میعانات گازی و خالص گاز صادراتی و فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی طی ۱۰ ماه‍ه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، آمار افزایشی چشمگیری داشته است.

اوجی همچنین در خصوص میزان تحقق تولید و فروش یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه نفت در بودجه سال آینده، خاطر نشان کرد: با لطف پروردگار و همت همه همکارانمان در این حوزه و همچنین با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و شناسایی بازار‌های مختلف، تمام تلاش ما این است که این عدد تحقق یابد.

قیمت بنزین در بودجه سال آینده افزایش نمی‌یابد

وزیر نفت گفت: هیچ گونه بحثی درباره افزایش قیمت بنزین در دستور کار دولت و مجلس نیست.

جواد اوجی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما، در خصوص قیمت حامل‌های انرژی به ویژه بنزین در بودجه سال آینده خاطر نشان کرد: هیچ گونه بحثی درباره افزایش قیمت بنزین نه در بودجه امسال و نه در بودجه سال ۱۴۰۱ در دستور کار دولت و مجلس نیست.

وی همچنین در خصوص طرح باز توزیع یارانه بنزین گفت: این یک طرح آزمایشی و در حال مطالعه توسط کارشناسان است، در عین حال ابهاماتی دارد و چالش‌های موجود آن در حال بررسی است.

وزیر نفت تصریح کرد: اجرای این طرح هنوز قطعی نیست و پس از مطالعات و رفع چالش‌های موجود، نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد