اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

متولدین کدام ماه در رابطه خود خیلی پر توقع هستند؟( نیمه دوم سال)

همه ما در زندگی مشترک و رابطه مان از معشوق خود توقعاتی داریم که می خواهیم که به آن ها احترام بگذارد و آن ها را انجام دهد اما توقع متولدین کدام ماه بیشتر است؟

به گزارش سایت طلا، زندگی کردن با آدم های پر توقع کار بسیار دشواری است در نتیجه پیش از وارد رابطه شدن با این افراد آن ها را بشناسید.

مهر

متولدین ماه مهر تلاش می کنند که احساس مثبتی نسبت به خودشان داشته باشند و بیشتر تمرکزشان روی ایجاد آرامش ذهن برای خودشان است . اگر احساس کنند که شما خطری برای آرامشش هستید مدت زیادی با او نخواهید ماند . آن انسان های منصفی هستند و از شما هم می خواهند درست مثل خودشان منصف باشید.

آبان

آبانی ها به راحتی به کسی اعتماد نمی کنند تا زمانی که به آن ها ثابت شود که شخص مقابل فرد قابل اعتمادی است . اگر قرار است با یک آبانی وارد رابطه شوید سعی کنید اعتمادش را جلب کنید تا در کنار شما احساس آرامش داشته باشد . آن ها دوست دارند احساس دوست داشتنی بودن بکنند و علاقه زیادی به انسان های مهربان دارند و به دنبال شریکی مثل خودشان هستند .

آذر

آذر ماهی ها انسان های شوخ و بسیار بازیگوشی هستند . آن ها عاشق ماجراجویی هستند و علاقه زیادی به بحث های فلسفی و شوخی های کنایه دار دارند . این ها کسانی شگفتی به دنیا دارند . آذر ماهی ها به شریکی نیاز دارند که هم کمی آن ها واقع بین کند و هم حس ماجراجویانه اش را برطرف کند .

دی

دی ماهی ها افرادی سخت کوش و با انگیزه هستند و در شریک خود هم به دنبال این ویژگی ها هستند . آن ها دوست دارند با کسی باشند که می تواند به خودش تکیه کند و در لحظه زندگی کند . درست است که دی ماهی ها زیاد کار می کنند اما این را هم می دانند که زندگی فقط کار نیست . آن ها به شخصی نیاز دارند که هر لحظه بتواند او را از این شرایط کاری بیرون بیاورد و لحظات خوبی را درکنارش داشته باشد .

بهمن

متولدین بهمن انسان های پیچیده ای هستند و برای هیجان زندگی ، زندگی می کنند . آن ها تا زمانی که شخصی به نظرشان خاص نیاید با او وارد رابطه نمی شوند . بهمن ماهی ها از زندگی چه می خواهند . یک زندگی پر ماجرا . آن ها عاشق سفرهای پر مخاطره هستند . یک بهمنی پر از عشق و احساس است اما به سختی می تواند آن را برای کسی ابراز کند .

اسفند

متولدین اسفند انسان های بسیار حساس و رمانتیک هستند . در شروع رابطه کاری کنید که با شما احساس امنیت کند و بتواند بدون هیچ ترسی با شما راحت باشد . وقتی یک اسفندماهی شما را می پذیرد از عشق و محبت خود دریغ نمی کند . بهترین شریک برای یک اسفندماهی شخصی است که با او صمیمیت داشته باشد و به او در جهت رسیدن به اهداف و آرزوهایش کمک کند .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد