اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

7 مرحله عشق که باید از آن گذر کنید، آیا شما موفق شده اید؟

شما برای آن که به یک زندگی آسوده و راحت در کنار شریک زندگی تان برسید باید 7 مرحله از عشق را از شروع تا موفقیت طی کنید. آیا شما موفق شده اید این مراحل را به پایان ببرید؟

به گزارش سایت طلا، تمام زندگی های مشترک برای رسیدن به موفقیت و یک زندگی عاشقانه نیاز دارند که تمام این 7 مرحله از شروع تا موفقیت پشت سر بگذارند و تجربه کنند.

این 7 مرحله شما را تا پایان عمرتان برای یک زندگی مشترک آماده می کنند.

1. مرحله رمانتیک

آشنایی مرحله رمانتيك اول آشنایی ، هنگامی که شما به تازگی شروع به شناختن هم کردید ، با هم قرار میگذارید ، برای اولین ملاقات لحظه شماری می کنید ، تا دیر وقت به هم پيام مي دهيد و علايقتان را به اشتراک ميگذاريد.

2. مرحله ی ماه عسل

اين مرحله ايده آل ترین و پرهيجان ترين مرحله ای است که یک زوج از لحاظ جنسی و احساسی می گذرانند و به هم نزديک مي شوند. در اين مرحله اکسی توسین به فراوانی در بدن دو طرف ترشح مي شود و شما نواقص طرف مقابل را نميبينيد.

3. مرحله بحرانی و حساس

در این مرحله شما شروع می کنید به دیدن تفاوت های هم . برخی از صفات طرف مقابل ممکن است شما را اذیت کند . ممکن است دعوا كنيد و بين شما اختلاف نظراتی پيش بياد . بسیاری از زوجین در این مرحله از هم جدا می شوند و به مرحله بعد نمی رسند.

عشق

4. مرحله صبر و تصميم گيرى

طوفان های مرحله قبلی به آرامی در این مرحله مي خوابد و دو طرف به تفاوت های فردی شان بیشتر آگاه می شوند. در این مرحله دو طرف باید تصميم بگيرند که آيا مي خواهند رابطه را تموم کنند و یا با هم بمانند و بر نحوه مدیریت کردن این تفاوت ها به صورت دو طرفه کار بکنند.

5. اعتماد دوطرفه

اگر به این مرحله از رابطه برسید ، هر دو طرف باید به اين نتيجه رسیده باشند که نه تنها باید به نیازهای طرف مقابل ( که در مرحله قبلی پذیرفتن ) به درستی پاسخ بدن بلکه بايد به اين نيازها احترام بگذارند و هردو طرف بايد نياز هایشان را در جهت حفاظت از رابطه متعادل سازی کنند.

6.مرحله رابطه دوستانه

ایجاد رابطه دوستانه یعنی اگر هر اتفاقی برای طرفين بيفتد، يكديگر را حمايت می‌کنند و چالش‌ها باعث ايجاد رابطه قوی تر ، پخته تر و اعتماد بین فردی عمیق‌تر بين طرفين مي شود و تعهد قوی‌تری در رابطه شكل مي گیرد.

7. بالاترين مرحله عشق

در این حالت پس از گذراندن تمام مراحل قبلی رابطه در سالم ترین حالت ممکن قرار ميگيرد و دو طرف با بودن در رابطه به پیشرفت های فردی دست پيدا ميکنند و از بودن در کنار هم لذت میبرند . در نهایت رابطه منجر به خودشناسی بیشتر برای آن ها می شود و عشق بين شان هر روز بیشتر از قبل می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد