اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آخرین مهلت بخشودگی جرایم معوق رانندگی اعلام شد

رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: برابر مصوبه هیئت دولت و مجوز مجلس شورای اسلامی، مهلت بخشودگی دوبرابری جرائم رانندگی سال ۹۹ تا پایان دی ماه است و نسبت به تمدید آن هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است.

به گزارش سایت طلا ، سرهنگ صادق سلیمی چهارشنبه ۲۲ دی به خبرنگاران گفت: در مهلت تعیین شده برای بخشودگی جرائم، کُل جریمه‌ها اعم از تسلیمی و الصاقی که به علت پرداخت نشدن در مهلت ۶۰ روزه دو برابر شده باشد به اصل جریمه تبدیل و دیر کرد آنها بخشیده می‌شود

وی افزود: بخشودگی جرائم مربوط به جرائمی می شود که تا پایان سال ۹۹ اعمال شده اند و شامل جرایم کلیه سال ها بجز امسال می شود.

رئیس پلیس راهور استان یاد آور شد: طرح بخشودگی از روز شنبه ۴ اردیبهشت ماه امسال شروع و تا پایان دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و هنوز برای تمدید آن تصمیم گرفته نشده است.

سلیمی با اشاره به بکارگیری تجهیزات جدید توسط پلیس راهور در خصوص شناسایی رانندگان متخلف در کنار سامانه‌های الکترونیکی گفت: بر این اساس خودروی رانندگانی که بیش از یک میلیون تومان جریمه دارند توسط مأموران پلیس راه و راهور در معابر درون و برون شهری توقیف و تا زمان پرداخت دیون معوق در پارکینگ متوقف می شوند.

این مقام ارشد پلیس فارس از هموطنانی که دارای جرائم معوقه هستند خواست از فرصت باقیمانده استفاده و نسبت به تسویه کردن جرائم خودروی خود اقدام کنند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد