اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا از روز گذشته افزایشی شد + تحلیل تکنیکال

در روز گذشته قیمت طلا به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرد که در نتیجه سرمایه گذاران بازار فلزات گرانبها به ادامه افزایش قیمت ها امیدوار شدند.

به گزارش سایت طلا، در روز گذشته رئیس فدرال رزرو جروم پاول در مجلس سنا سخنرانی کرده و به نمایندگان قول داد که تورم شدید به وجود آمده در ایالات متحده را کنترل کرده و این بانک شاید تا پایان سال شروع به کاهش ترازنامه کند.

این اظهارات جروم پاول باعث شد که قیمت طلا در روز گذشته به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند. این فلز گرانبها صبح امروز توانست حتی تا بالای 1820 دلار نیز صعود کند اما در ادامه روز اندکی کاهش یافت و هم اکنون در عدد 1816 دلار قرار گرفته است.

در حال حاضر سرمایه گذاران در انتظار انتشار داده های مربوط به هزینه مصرف کننده ایالات متحده (CPI) هستند که در ادامه امروز منتشر خواهد شد و تورم این کشور را نشان می دهند. در داده هایی که ماه گذشته منتشر شد تورم به شکل قابل توجهی رشد کرده بود و در بالاترین سطح طی 39 سال اخیر قرار گرفته بود.

بسیارسی از تحلیلگران انتظار دارند که رشد تورم در ماه انتهایی سال گذشته که داده های آن امروز منتشر خواهد شد، همچنان افزایش یافته باشد و به 7 درصد برسد که تورم قابل ملاحظه ای برای اقتصاد ایالات متحده می باشد.

تحلیل تکنیکال طلا به ما نشان می دهد که طلا در روند صعودی ابتدا باید از بالاترین قیمت روز گذشته یعنی نقطه 1823 دلار عبور کرده و در صورت نشان دادن حرکت پایدار بالاتر از آن به سمت مقاومت بعدی در 1831 دلار حرکت خواهد کرد. نقطه مقاومت بعدی طلا نیز در 1839 دار قرار دارد.

از طرف دیگر اولین سطح حمایت طلا در نقطه 1817 دلار قرار داشته و افت بیشتر می تواند طلا را به حمایت بعدی خود در عدد 1814 دلار نزدیک کند. تشدید فشار نزولی بر روی فلز زرد می تواند قیمت آن را به دو سطح حمایت بعدی طلا در نقاط 1809 و 1805 دلار برساند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد