اونس طلا2316.65
مظنه14,751,000
18 گرم3,405,200
ارزش سکه33,234,003
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,800,000
ربع15,100,000

چرا باید بعد از ورزش شیر کاکائو بخوریم ؟

خوردن شیر کاکائو بعد از ورزش؟! چه کسی فکرش را می کرد؟!

خوردن شیر کاکائو بعد از ورزش؟! چه کسی فکرش را می کرد؟!

نه، این یک افسانه نیست و درست است! ممکن است برخلاف کاری که قرار است بعد از سوزاندن مقدار زیادی کالری انجام می دهید به نظر برسد، اما در واقع یک دلیل بسیار خوب وجود دارد که چرا باید این نوشیدنی شکلاتی را بعد از یک تمرین شدید بنوشید.

تحقیقات علمی دانشگاه کرنل در آمریکا ثابت کرده است که نوشیدن شیر شکلات بعد از تمرین برای شما مفید است. یک لیوان شیر شکلاتی تهیه شده از شیر نیمه چرب حاوی ترکیبی دقیق از کربوهیدرات و پروتئین است که این دقیقاً همان مواد مغذی هستند که بدن شما می تواند پس از یک تمرین شدید به خوبی از آنها استفاده کند.

ریکاوری عضلات

لیزا هایم، متخصص تغذیه نیز یافته های به اشتراک گذاشته شده در این مطالعه آمریکایی را تایید کرد. این متخصص تغذیه توضیح می دهد که مواد مغذی موجود در شیر شکلات با شیر نیمه چرب برای بعد از تمرین مناسب است و کربوهیدرات‌ها، پروتئین، چربی‌ها، آب و الکترولیت‌های موجود در این نوشیدنی به عضلات ما کمک می‌کنند تا سریع‌تر بازیابی شوند و به عضله‌سازی کمک می‌کنند.

نوشیدنی های ورزشی گران قیمت

در حال حاضر تحقیقات بیشتری در حال انجام است تا مشخص شود که تا چه حد شیر شکلات بدون چربی بهتر از نوشیدنی های ورزشی گران قیمت غنی از پروتئین است. با این حال، آنچه تأیید شده است این است که نوشیدن این نوشیدنی شکلاتی حداقل به اندازه یک نوشیدنی ورزشی برای شما مفید است: شیر شکلات "در مقایسه با دارونما یا سایر نوشیدنی ها، نتایج مشابه یا برتری را ارائه می دهد." و البته بسیار خوشمزه تر نیز هست!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد