اونس طلا2321.17
مظنه14,936,000
18 گرم3,447,900
ارزش سکه33,650,808
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم23,800,000
ربع15,300,000

رکوردشکنی سیزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر در طول تاریخ ایران

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا ،نقره ،جواهر و سنگ های قیمتی ایران گفت:سیزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران 9 الی 12 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا ، نقره ، جواهر و سنگ های قیمتی ایران در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت:روز گذشته نشستی در خصوص هم اندیشی رسانه های تخصصی طلا و جواهر با حضور سایتها و نشریه های مختلف برگزار شد.

سید حجت شفاهی گفت:این جلسه به بهانه بهتر برگزار کردن سیزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران تشکیل شد تا با همفکری عزیزان در جهت پوشش رسانه ای این رویداد طلایی قبل، حین برگزاری و حتی بعد از نمایشگاه تصمیم گیری شود.

وی گفت:نتیجه این نشست تشکیل یک کارگروه تخصصی رسانه ای در اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان طلا ،نقره و سنگهای قیمتی ایران بود که حتی قرار شد علاوه بر پوشش دادن نمایشگاه این کارگروه به فعالیت رسانه ای خود همچنان ادامه دهد و اخبار تخصصی این صنعت بزرگ را با انسجام بیشتری با هماهنگی اتحادیه و یکدیگر پوشش دهند.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا ،نقره ،جواهر و سنگ های قیمتی ایران گفت:امسال همچنین قرار شد جایگاه ویژه ای در نمایشگاه به عزیزان در قسمت رسانه داده شود تا با تسهیل بهتری بتوانند تجهیزات خود را به نمایشگاه بیاورند.

شفاهی گفت :این نمایشگاه بالغ بر 13000 متر مربع با حضور 120 غرفه گذار که سالن 7،8و 9 مخصوص مصنوعات طلا ،جواهر ،سنگهای قیمتی و نقره و سالن 27 مربوط به ماشین آلات و صنایع وابسته می باشد.

وی گفت :این اولین باری است که نمایشگاه طلا و جواهر با این وسعت در تاریخ ایران برگزار می شود.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا ،نقره ،جواهر و سنگ های قیمتی ایران در پایان ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه بتواند به بهترین شکل و بازدهی ممکن برگزار شود و توانمندیهای این صنعت را بتوانیم به نمایش بگذاریم و سکوی پرتابی جهت صادرات باشیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد