اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بازار در انتظار ریزش شدید قیمت طلا و سکه

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان با تأکید بر اینکه بازار در انتظار ریزش شدید قیمت طلا و سکه است، گفت: با توجه به کاهش نرخ ارز، اونس جهانی و نتیجه مثبت از مذاکرات وین قیمت طلا و سکه در روزهای آینده نزولی خواهد بود.

به گزارش سایت طلا ،هوشنگ شیشه‌بران با بیان اینکه این روزها همه چیز برای کاهش قیمت طلا و سکه در حال رقم خوردن است، اظهار کرد: قیمت اونس جهانی روز گذشته با۳۲ دلار کاهش نسبت به هفته گذشته به ۱۷۹۸ دلار رسید و امروز نیز به دلیل تعطیلی بازار جهانی در همین رقم ثابت ماند.

وی افزود: از طرفی نرخ دلار این روزها کاهشی شده، به طوری که امروز در صرافی ملی قیمت فروش دلار به رقم ۲۶ هزار و ۸۳۸ تومان رسید.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان تاکید کرد: خوشبختانه خبرهای مثبت مذاکرات وین باعث شده تا قیمت دلار کاهشی شود که طبیعتاً تأثیر آن بر نرخ طلا و سکه نیز تأثیرگذار بوده است.

بازار طلا

وی البته تصریح کرد: خبر آزاد شدن ۵ میلیارد دلار از منابع ارزی بلوکه شده ایران نیز خبر خوبی برای اقتصاد کشور محسوب می‌شود.

شیشه‌بران افزود: امروز قیمت هر قطعه سکه طرح جدید با ۳۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید، سکه طرح قدیم نیز با ۳۵۰هزار تومان کاهش۱۱ میلیون و ۹۰۰هزار تومان معامله شد، نیم سکه نیز با ۷۰ هزار تومان کاهش به ۶ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان رسید و ربع سکه نیز با ۱۲۰ هزار تومان کاهش به ۳ میلیون و ۵۸۰هزار تومان رسید.

وی ادامه داد: سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی نیز امروز یکشنبه ۱۹ دی‌ماه با ۵۰ هزار تومان کاهش به ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۴۴ هزار تومان کاهش به یک میلیون و ۱۸۳ هزا تومان رسید، همچنین هر مثقال طلای آب شده نیز امروز با تداوم روند نزولی به ۵ میلیون و ۱۲۷هزار تومان کاهش یافت.

نایب رئیس اتاق اصناف اصفهان پیش بینی کرد: با توجه به کاهش نرخ ارز، اونس جهانی و خبرهای مثبت از نتیجه مذاکرات وین قیمت طلا و سکه در روزهای آینده نزولی خواهد بود.

وی درباره معاملات در بازار طلای اصفهان گفت: امروز معاملات به حالت عادی در جریان است و خریداران و فروشندگان طلا و سکه معاملات و دادوستدهای خود را با احتیاط انجام می‌دهند.

وی تأکید کرد: با مدیریت بانک مرکزی خوشبختانه این روزها قیمت‌ها به روند نزولی خود ادامه می‌دهد و داد و ستدها رونق گرفته است.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد