اونس طلا2385.69
مظنه14,586,000
18 گرم3,367,100
ارزش سکه32,862,258
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,900,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

اگر این عادت غذایی را دارید برای مدت طولانی زنده نخواهید ماند

غذایی که می خورید تاثیر بسیار زیادی بر روی سلامتی شما دارد. تحقیقات نشان داده است که خوردن برخی از غذا ها می تواند با مرگ زودرس در بزرگسالان همراه باشد.

به گزارش سایت طلا، همه ما می دانیم که مصرف غذا های فوق العاده فرآوری شده مانند چیپس سیب زمینی در مقابل غذا های خانگی سالم نیستند. خال تحقیقات جدید نشان داده است که خوردن این غذا ها با افزایش خطر مرگ در بزرگسالان مرتبط است.

این متاآنالیز که هفته گذشته در مجله Nutrients منتشر شد، داده های بیش از 200000 بزرگسال را بررسی کرد و اطلاعات مربوط به رژیم غذایی آنها را با معیارهای مرگ و میر مقایسه کرد.

بر اساس یافته‌ها، هرچه درصد کل کالری دریافتی یک فرد از غذاهای فوق فرآوری‌شده بیشتر باشد، خطر مرگ ناشی از هر علتی، از جمله بیماری های قلبی عروقی و سایر مسائل مربوط به قلب بیشتر است.

غذا های فرآوری شده

متخصصان تغذیه همواره هشدار داده اند که خوردن غذا های فرآوری شده تاثیر منفی بسیاری بر روی سلامت افراد می گذارد اما با این حال تحقیقات بیشتری نیاز است تا تاثیر کامل این غذا ها بر روی سلامتی انسان در طول زمان مشخص شود.

چیز های زیادی وجود دارد که دانشمندان از آن بی خبرند اما با این حال به طور قطع می توان گفت که اگر به طور منظم انواع فست فود ها و دیگر غذا های فرآوری شده مصرف می کنید مرگ زودرس در انتظار شما است.

این بدان معنا نیست که اگر شما گاهی یک غذای فرآوری شده می خورید خطر مرگ در انتظاز شماست. در واقع این مطالعه و بسیاری از مطالعات دیگر به الگوی غذایی می پردازند. الگوی غذایی نامناسب می تواند بسیار خطرناک باشد اما اینکه گاهی برخی از غذا های ناسالم بخورید مشکل زیادی نخواهید داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد