اونس طلا2369.02
مظنه14,586,000
18 گرم3,367,100
ارزش سکه32,862,258
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,800,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

نقص فنی هواپیما در اصفهان

یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی کاسپین هنگام فرود در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان دچار نقص فنی شد.

به گزارش سایت طلا،مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با تایید این خبر گفت: این سانحه ساعت ۱۷ و ۷ دقیقه عصر امروز برای یک فروند هواپیمای بوئینگ شرکت کاسپین که از مقصد مشهد به اصفهان پرواز کرده بود رخ داد و نقص فنی در یکی از ارابه‌های فرود این هواپیما بوده است.

آقای رضا جعفرزاده افزود: هواپیما ۱۱۹ سرنشین داشت که توسط عوامل فرودگاهی از هواپیما تخلیه شدند، اما یکی از مسافران هنگام تخلیه دچار آسیب جزئی شد.

محمدحسین عمادی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حادثه هواپیما در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، اظهار کرد: ساعت ۱۷:۱۰ امروز (چهارشنبه، ۱۵ دی‌ماه) پرواز شماره ۶۹۰۴ شرکت هواپیمایی کاسپین مسیر مشهد به اصفهان به علت نقض فنی در فرودگاه اصفهان به زمین نشست.

وی تاکید کرد: خوشبختانه ۱۱۰ مسافر این پرواز با سلامت از هواپیما پیاده شدند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان درباره دلیل حادثه خروج هواپیما از باند فرودگاه، اظهار کرد: این هواپیما دچار نقض فنی بوده، اما دلیل اصلی این حادثه را باید خود شرکت هواپیمایی کاسپین اعلام کند.

مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان نیز در این باره به ایسنا، گفت: خوشبختانه تمام مسافران سالم هستند اما تعدادی از آنها به دلیل ترس و اضطراب در هنگام خروج فوری از هواپیما دچار جراحت جزیی شدند که توسط اورژانس به‌صورت سرپایی خدمات درمان به آنها ارائه شد.

منصور شیشه فروش با بیان اینکه در گزارش‌های اولیه این حادثه اعلام شد که چرخ هواپیما دچار مشکل شده است، گفت: در حال حاضر تمام مسافران به ترمینال فرودگاه شهید بهشتی اصفهان منتقل شده‌اند و توضیحات کامل در خصوص بحث‌های فنی این حادثه بر عهده فرودگاه اصفهان و سازمان هواپیمایی کشور است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد