اونس طلا2330.09
مظنه14,806,000
18 گرم3,417,900
ارزش سکه33,357,918
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم23,800,000
ربع15,200,000

تماشاگر هاکی، جان مربی تیم را از سرطان نجات داد

یک تماشاگر هاکی که برای تماشای مسابقات رفته بود هنگامی که در جایگاه تماشاچیان نشسته بود متوجه خال سرطانی مربی تیم شد و تلاش خود را کرد تا این مطلب را به او بگوید.

یک تماشاچی مسابقه هاکی روی یخ در آمریکا بعد از آن که خال سرطانی یکی از مسئولان باشگاه هاکی ونکوور کانوکس را از جایگاه تماشاچیان تشخیص داد، برنده یک بورسیه ۱۰ هزار دلاری شد.

برایان همیلتون که مدیر تدارکات باشگاه هاکی ونکوور کانوکس است، در جریان بازی با تیم هاکی سیاتل کریکن در ماه اکتبر متوجه شد که یکی از تماشاگران برای جلب توجهش تلاش می‌کند.

این تماشاگر نادیا پاپوویچی یکی از طرفداران تیم هاکی سیاتل بود که روی صفحه گوشی تلفن همراهش پیامی به او نشان که باید هر چه زودتر خال روی گردنش را به دکتر نشان بدهد، چون ظاهرش شبیه خال‌های سرطانی است.

برایان که در آن زمان سرگرم بازی بود، تنها سری تکان داد، ولی بعد خالش را به پزشک تیم نشان داد و برای برداشتن آن اقدام کرد. هنگامی که پاسخ آزمایش خال از آزمایشگاه برگشت، مشخص شد این خال به راستی سرطانی بوده اما تشخیص به موقع و برداشتن آن باعث شده هیچ خطری آقای همیلتون را تهدید نکند.

روز شنبه باشگاه ونکوور کانوکس با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود از هوادارانش خواست برای شناسایی طرفداری که "جان همیلتون را نجات داده" کمک کنند.

با انتشار این توییت، خانم پاپوویچی به سرعت شناسایی شد و این دو جریان دیدار مجدد شنبه شب دو تیم هاکی در سیاتل، دیدار کردند و آقای همیلتون از او به خاطر جلب توجهش به این خال سرطانی تشکر کرد.

بر اساس اعلام سیاتل تایمز، خانم پاپوویچی که قصد تحصیل در رشته پزشکی را دارد، در جریان کار داوطلبانه در یک مرکز درمان سرطان با علائم سرطان پوست آشنا شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد