اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بدترین زمان هایی که نباید آب بخورید

شاید با خودتان فکر کنید که مگر خوردن آب هم می تواند برای سلامتی ضرر داشته باشد یا اینکه تنها باید در زمان های خاصی آب بخوریم. باید به شما بگوییم که خوردن آب هم می تواند برای سلامتی شما خطرناک باشد.

به گزارش سایت طلا، نوشیدن آب به توصیه تمام پزشکان برای سلامتی بسیار ضروری و مهم است اما در برخی از موقعیت ها نوشیدن یک لیوان آب می تواند سلامتی شما را به خطر بیندازد.

در نتیجه از خوردن آب در این موقعیت ها چشم پوشی کنید.

1. بعد از خوردن غذای تند

پس از خـوردن فـلـفـل تـنـد و یـا هـرغـذای تند دیگری نباید آب بنـوشید . چـرا ؟ بخـاطر کپسایسین، کپساسین باعـث می شـود کـه با نـوشـیـدن آب پـس از خـوردن غـذای تنـد احسـاس سـوزش در دهـان و گلـو داشتـه باشید و بیشتر اذیت شوید.

2. بعد از مسواک زدن

از هرگونه غذا یا نوشیدنی برای ٤٥ تا ٥٠ دقیقه بعد از مسواک زدن اجتناب کنید .

آب خوردن

3. بعد از خوردن برخی میوه ها

میوه ها رطوبتی دارند که اگر بعد از آن آب میل کنید ، این رطوبت اضافی به معده تحمیل شده و هضم میوه با مشکل روبرو میشود . میوه با مایعات و اسید معده مخلوط شده ، در شکم فرد تخمیر میشود و منجر به نفخ و درد شکمی می گردد.

4. پیش از خواب

به شما پیشنهاد می کنیم بلافاصلـه قـبـل از خـواب آب ننوشید . از طرفی کلیه هـای مـا در طـول شب نسـبت بـه روز کندتر کار می کند، بـه همیـن خاطـر آب اضافـی در بدنمـان می ماند و همیـن عـامـل باعـث می شـود کـه صبح ها با چهره پف کرده از خواب بیدار شوید.

5. اگر رنگ ادرار شما بی رنگ است

بی رنـگ بـودن ادرار شـمـا خـبـر از آن می دهـد کـه شـما در طـول روز بیشتر از نیـاز بدنتـان آب می نوشید. نوشیدن بیـش از حـد آب ممکن است منجـر بـه کـاهـش سطح سـدیم و بـروز مشکلات جـدی از جملـه حمـلـه قلبی احتمالی شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد