اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سقوط شدید قیمت طلا، بازار طلا در چه شرایطی قرار دارد؟

قیمت طلا که در هفته گذشته رشد قابل توجهی را تجربه کرده بود در روز گذشته سقوط شدیدی را به نمایش گذاشت.

به گزارش سایت طلا، اونس طلا که در عدد ۱۸۰۵ دلار قرار دارد کماکان با تعطیلات سال نو بعضی از کشورها مواجه بوده و در نتیجه حجم معاملات آن پایین است و نوسان زیادی دارد.

هر اونس طلای جهانی در لحظه نگارش این متن با قیمت ۱۸۰۴ دربار در بازار معامله می شود. در روز گذشته قیمت طلا به شکل قابل توجهی کاهش یافت و از ۱۸۳۰ دلار به نزدیکی ۱۸۰۰ دلار سقوط کرد.

فاندهای امروز طلا شامل شاخص خرده فروشی آلمان در ساعت ۱۰:۳۰، نرخ اشتغال اسپانیا و نرخ بیکاری آلمان در ساعت ۱۲:۲۵، شاخص مدیران خرید انگلیس در ساعت ۱۳:۰۰، شاخص مدیران خرید کانادا در ۱۱:۳۰، شاخص مدیران خرید تولیدی موسسه ISM و فرصت‌های شغلی در دسترس و شاخص قیمت‌های تولیدی آمریکا همگی در ساعت ۱۸:۳۰ خواهد بود که می تواند بر بازار تاثیر بگذارد.

در تقویم اقتصادی امروز مهمترین رویداد نشست JMMC و اوپک پلاس برای معامله گران نفت و شاخص بخش تولیدیISM PMI ایالات متحده می باشد که مولفه اشتغال شاخص در تعیین سطح انتظارات از عدد شاخص NFP تأثیر گذار است.

در این میان افزایش موارد ابتلا به سویه امیکرون کووید ۱۹ و افزایش فشار بر روی کادر درمان و بیمارستان ها در برخی کشور ها از جمله انگلستان نیز سرمایه گذاران را نسبت به بهبود اقتصاد جهانی در آینده نگران کرده است.

به نظر می رسد سرمایه گذاران بیش از هر چیز دیگر بر روی تغییر سیاست های پولی فدرال رزرو تمرکز کرده اند. همانطور که طی چند هفته گذشته اعلام شد، فدرال رزرو قصد دارد طی سال ۲۰۲۲ خرید دارای ها را کاهش داده و به صفر برساند. این بانک همچنین قصد دارد نرخ بهره را افزایش دهد که برای قیمت طلا منفی است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد