اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بازار طلا روز خود را نزولی آغاز کرد + تحلیل تکنیکال

همراه با باز شدن بازار طلا از صبح امروز قیمت طلا یک روند نزولی را طی کرده و کاهش یافت. تحلیل های فنی نشان دهنده یک روند اصلاحی در قیمت طلا هستند.

به گزارش سایت طلا، امروز اولین روز معاملاتی سال 2022 می باشد و قیمت طلا سال جدید میلادی را به سک روند نزولی آغاز کرده و از 1830 دلار کاهش یافت.

در لحظه نگارش این خبر هر اونس طلای جهانی با قیمت 1825 دلار در حال معامله است و کاهش 4 دلاری را نشان می دهد. نمودار چهار ساعته طلا هم اکنون نشان می دهد که طلا در یک روند اصلاحی قرار گرفته است.

اصلاح قیمت طلا باعث افت مجدد این فلز گرانبها به منطقه 1814 دلاری خواهد شد که در این نقطه تقاضای بیشتری در بازار برای آن وجود دارد.

پیش از آن که قیمت طلا به نقطه 1814 دلار افت کند که میانگین متحرک 21 روزه قیمت طلا به شمار می رود، ابتدا باید به زیر سطح حمایت 1820 دلاری سقوط کرده و در آنجا تثبیت گردد.

سقوط بیشتر قیمت طلا به زیر 1814 دلار می تواند آن را به حمایت کلیدی در 1800 دلار برساند که پایین ترین نقطه حمایت طلا در حال حاضر به شمار می رود.

از طرف دیگر اگر خریداران طلا بار دیگر کنترل بازار را به دست بگیرند، این فلز گرانبها بار دیگر به سمت آزمایش مجدد بالاترین قیمت چند هفته ای خود در عدد 1832 دلار حرکت خواهد کرد.

حرکت طلا به بالاتر از عدد 1832 دلار می تواند قیمت طلا را به سمت بالاترین مقاومت خود در عدد 1849 دلار حرکت دهد که بالاترین قیمت طلا در 22 نوامبر به شمار می رود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد